Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Friday, February 4, 2011

Խառը Վազվզոց կամ Բուժզննումը Հայաստանում

ԾԱՆՈՒՑԱԳԻՐ
Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության «Զինապարտության մասին» օրենքի , Դուք ենթակա եք զորակոչման ժամկետային զինվորական ծառայության:
ՀՐԱՄԱՅՈւՄ Եմ «14» 02 2011թ. Ժամը 9:30-ին անձնագրով ներկայանալ Էրեբունու զինկոմիսարիատ:
Ժողովուրդ ջան հանգիստ Ինձ դեռ բանակ չեն տանում: Ինչպես ասեցին մեր Զինկոմիսարիատում սա ուղղակի պլանային ստուգումներ են , քանի որ նրանք պետք է ապահովագրեն իրնեց , եթե հանկարծ լինի այնպես , որ Ես Բանակ գնալու լինեմ իրենք արդեն տեղյակ լինեն իմ առողջական վիճակի մասին: Բայց դե Մագիստրատուրան սպասում է Ինձ: Երբ Ընկերներիցս մեը` Պարգևը կարդած այս հաղորդագրությունը ՖԲ-ում միայն մի բան ասեց. «Ես չլնի՞ Բանակը ուզումա Բլոգ բացի»: Հուսամ դեռ ոչ :)
Եվ ահա Ես և իմ ընկեր Նարեկը ամսի 14-ին պետք է ներկայանանք Զինկոմիսարիատ վերջնական բուժզննման և ստանանք մեր նախնական Պովեստկան: Իսկ մինչ այդ երկուսս էլ անցնում ենք Բուժզննութմ մեր պոլիկլինիկաներում...Գրողը տանի էտ ինչ ա: Ամեն ինչ շատ նորմալ էր: Բացի...ճիշտ են ասում էլի , որ մարդուն սիմպատիան չի բռնում ուրեմն մի բան կա: Ես բժիշկներից մեկի հետ ահավոր չունեմ ոնց հասկանում եմ , Ես իրեն ասում եմ , որ բացի հարթաթաթությունից ունեմ Սկալիոզ , ասումա չունես` ողնաշարդ ուղիղ ա...Ասում եմ ունեմ , կրկին ասումա չունես...Վերջը այնքան արեց գնացինք ուրիշ բժշկի մոտ , որն ուղարկեց ռենգենի: Եվ Ի՞նչ: Դու մի ասա Ունեմ !!
Ստորև ներկայացնում եմ Ռենգենի նկարները :)
Այս սենց բարդ ա Մեր` Զորակոչիկներիս գործը:
P.S.
Ժամանակի սղության պատճառով չեմ հասցնում անդրադառնալ Copa Del Rey-ի եզրափակչին , ինչպես խոստացված գրառոմանը Երևանյան Ձյան և Ծաղկաձորի մասին: Այս քանի օրը անպայման կգրեմ !!

2 comments:

  1. աաաաաա Ռոբ, մենակ դու կարայիր ռենտգենի նկարները գցեիր բլոգ:P:ԴԴ

    ReplyDelete
  2. դե Աշ ջան , դա արվեց օբյեկտիվ պատճառներով !!!

    ReplyDelete