Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Tuesday, October 26, 2010

Իրական ՀՀ Զինանշան (Առանց սմայլիկների)

Վերջապես ՀՀ Զինանշանի մասին բազմաթիվ քննակրումներից , Զինանշանի ճիշտ և սխալ լինելու , Սմայլիկի մասին գրառման լինել-չլինելու խոսակցություններից հետո մենք հնարավորություն ենք ստանում տեսնել , ուենենալ և օգտագործել Հայաստանի Հանրապետության Զինանշանի ճիշտ տարբերակը: վելի շուտ տարբերակները: Աշխատել եմ , որ Զինանշանները Լինեն Բարձր որակի և Հստակ: Մի քանի ձևի , որպեսզի կարողանան համապատասխանել ցանկացողների պահանջներին , որ էլ ստիպված չլինենք Գահընկեց եղած ժպտացող առյուծների տեսնել , այն էլ կապույտ ֆոնի վրա:
Ներկայացնում եմ ՀՀ Զինանշանը մի քանի ֆորմատներով (Gif , png , jpg), ինչպես նաև Զինանշանը պատկերված Հայաստանի Դրոշի վրա:  Նաև Ներկայացնում եմ Սև-Սիպտակ տարբերակը:
 ՀՀ Զինանշան
 
ՀՀ Դրոշը և Զինանշանը
 Հիշեցնում եմ , որ զինանշանները տարբեր ֆորմատների են: Բեռնեք այն ֆորմատովը , որը ձեզ անհրաժեշտ է: Վերջ Ուրախ և ժպտացող հիմար Առյուծներին:
 Լավ է , որ ասենք mil.am խայտառակ ժպտացող Զինանշանն էլ փոփոխվել է:
Խնդրանքս Բոլոր Այցելուներին` տարածեք այս Գերբը և Ինֆորմացիան ինչքան Հնարավոր է շատ: Ես չեմ ուզում , որ մի գեղեցիկ օր իմ Դիպլոմի կամ ինչ-որ մի փաստաթղթի վրա ինձ ժպտա այդ խեղկատակությունը: Ես Ուզում եմ Զինանշան , որն արտացոլում է իմ երկրի Ուժը , Միասնականությունն ու Հզորությունը:

ԻՐԱԿԱՆ ՀՀ ԶԻՆԱՆՇԱՆ


7 comments:

  1. Bayts ura?, eli nuyn smayliknerna :(

    ReplyDelete
  2. չէ չէ չէ Հաստատ Նունը չի: ԵՍ իսկական Իռյուշն ա որը կա

    ReplyDelete
  3. նույն զիբիլնա (սօրրի)

    ReplyDelete
  4. Որ Մյուստ դնեմ կտենաս , որ նույնը չի , Հաստատ , ես ուրիշ ա: Են իսկականից զիբիլա; Իսկ ես չէ

    ReplyDelete
  5. Hargeliner duq bolort sxalvumeq ev sxal informaciayeq taracum.Ayceleq hetevyal hasceyov ev ktesneq chisht HH zinanshan@http://yeraguyn.com/2010/04/zinanshan/

    Harganqov "Menq" azgayin arjeqneri pahpanman himnadramii glxavor tnoren Pavel Sargyan.

    ReplyDelete
  6. Ha bayc mtnek orinak www.mil.am kayq yev guynayintarberutyun knkatvi

    ReplyDelete