Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Sunday, July 25, 2010

ՀՊՃՀ ՈւսԽորհուրդը Մեկնում է Մեղրաձոր (Արձակուրդ)

Hello Bloggers :)
In this morning , I'll leave My Yerevan and after  hour of road I'll be in Meghradzor (it's Near by Hankavan):
Ես Գնում եմ Արձակուրդ , սակայն ինչպիսի՞: Արձակուրդ էլ չի լինի կարծում եմ դա: Մենք ՈւսԽորհորդով Գնում ենք Մեղրաձոր:
Կգամ Մեղրաձորից , լիքը տպավորություններով , ու կսկսեմ ձեզ հետաքրիր բաներ պատմել: Իսկ Մինչ այդ , որ գամ կեզրափակեմ Հուլիս ամիսը , կտեսնեմ թե ինչեր ա կատարվել իմ բացակայության ընթացքում: Քանի որ այնտեղ Ինտերնետի հույս էլ չունեմ , լավագույն դեպքում հեռախոսով: Հուսամ կկարողանամ կապ պաշտպանել մարդկության հետ Եթե ինչ , ապա կարող եք Ինձ հետ կապ հաստատել կամ Ֆեյսբուքի կամ էլ վերջին տարբերակ , զանգահարելով Վիվաիս համարին , որը կարող եք գտնել նույն Ֆեյսբուում: Հուսամ Դուք նույնպես լավ կանցկացնեք այդ մեկ շաբաթը: Ես կվերդառնամ Օգոստոսի 1-ին:
Իսկ Մինչ այդ , մի քանի նորությունների մասին.





Մի հետաքրքիր Ֆունկցիա եմ ավելացրել բլոգումս , հիմա եթե ինչ որ բան եք ուզում ման գալ բլոգումս , պարտադիր չի մտնեք Գուգլ , ու ման գաք: Բլոգիս Ձախ Սլայդբարում (Ձախ հատվածում) հատուկ Բլոգումս փնտրում կատարելու պատուհան կա: Արդյունքը ստանալուց հետո , այդ նույն փնտրած բառը կարող եք ման գալ նաև Իմ Blogroll-ում գտնվող կայքերում , այսինքն Իմ ընկերների մոտ:
Կարծում եմ շատ օգտակար ֆունկցիայա:
Նաև նոր բան եմ ավելացրել , Երբ նկարները կամ ինֆորմացիան շատ է , Գլխավոր էջում Ինֆորմացիան Ամբողջական չի ներկայացվում: Եթե Ձեզ դուր է գալիս գրառումը և ուզում եք մնացածն էլ կարդաք սեղմում եք "Read More" կոճակը և , օպա , կարող եք վայելել:
Հա մի բան էլ , հիմա կարող եք Բլոգիս գրառումները , եթե ձեզ դուր են գալիս , ինքներդ շատ արագ ու հեշտ տարածեք Ֆեյսբուքում ու Թվիթթերում: Ամեն գրառման ներքևում կան կոճակներ , որոնք ձեզ կոգնեն դա անել:

2 comments:

  1. Rob ba share Button-@ vonc es drel es el em miacnum im mot bayc cuyc chi tali.stipvats gadget-ov em drel

    ReplyDelete
  2. Շեյր-ի կոճակը դնում ենք Դիզայն Բաժնից , edit post-ի միջոցով:

    ReplyDelete