Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, May 8, 2010

Ուսանողական Թատրոն «Խավարի Լուսավոր Կողմը»

2009-ի Փետրվարին , շատ հանկարծակի հայտնվեցի Բրյուսովի անվան լեզվաբանական համալսարանում , որտեղ մի խումբ երեխաներ պատրաստում եին ներկայացում Ապրիլի 24-ի վերաբերյալ: Նրանց տղա էր պետք և հենց միանգամից առաջարկեցին ինձ` անծանոթ մի տղայի խաղալ այդ դերը: Եվ ի՞նչ , Ես իմ ամենահաս բնավորութան համաձայն ասեցի Այո:


Եվ Անցլայ տարի ապրիլի 23-ին Թումանյանի Տուտ-Թանգարանում բեմադրվեց Մեր ներկայացումը: Մեր հարազատների , Ընկերների համար:



Այս տարի որոշվեց , որ պետք է կրկնել ներկայացումը և ակտիվացնել ուսանողական թատրոնի գործողությունները:
Որոշվեց վերաբեմադրել Մեր ապրիլ 24-յան Բեմականացումը...Ցանկացանք ավելի մեծ պատասխանատվություն վերցնել , ավելի մեծ մաշտաբներ: Տարածքի հետ խնդիրներ լինելու պատճառով ներկայացումը հետաձգվեց և ահա վաղը` Մայիսի 9-ին Մեծ Հաղթանակների Օրը , մենք կներկայացնենք մեր հանդիսատեսի դատին «Խավարի Լուսավոր Կողմը» ներկայացումը:
Կիրակի , մայիսի 9-ին Ժամը 19:00-ին: Երևան , Համազգալին Թատրոն...«Խավարի Լուսավոր Կողմը»

Մուտքը ազատ է...Հրավիրում եմ բոլոր այս գրառումը ընթերցողներին:

2 comments:

  1. Ռոոոոոոոոբ ես նենց եմ հիշում փորձերը, ամեն չորեքշաբթի գնում էիր =D ափսոս չկարացա ներկա գտնվեմ, հուսով եմ լավա ստացվել))

    ReplyDelete
  2. հաաաա Հիշում եմ , մեկ էլ պարապունքներդ Յամում...
    Բայց էս տար շատ ավելի քիչ եի պարապել...
    հուսամ նկարնեը շուտ կլինեն ու կկարողանամ շուտ ստեղ դնեմ...

    ReplyDelete