Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, February 27, 2010

ROCKSTAR Armenia


Այսօր Կայացավ Այդքան Սպասված ROCKSTAR Նոր ամսագրի շնորհանդեսը:
Ասեմ որ Շնորհանդեսն անցավ շատ լավ , ուրախ , տոնական մտնոլորտում , Բոլորը Ուրախանում Պարում և Իհարկե կարդում էին Ռոք Սթար:
Կարծում եմ այս Ամսագրի ստեղծումը մեծ Իրադարձություն է հայ Ռոքերների համար:
Այժմ նրանք էլ կունենան անսագիր , որը կանդրադառնա հենց Ռոք-ին ու թե Հայկական , և թե արտասահմանյան:
Այն Մատչելի է կարծում եմ և ամսեկան 300 դրամ գինը ուղղակի չլսված է նման ամսագրի համար: Այնտեղ նաև տեղ կգտնեն Գալիք ամսվա Երևանյան Ռոք իրադարցություննեըը , որանց մասին կկարողանաք տեղեկանալ , թե որտեղ և երբ նրանք տեղի կունենան:
Շուտով նաև կգործի Ռոք Սթարի անգլալեզու կայքը:




Առաջին իսկ էջը բացելով , Ես արդեն իսկ գտա իմ համար բավակնին ինֆորմացիա:
Դա Խոսում է թերթը ստեղծողների ժամանակի հետ քայլելու մասին:

Շնորհանդեսին Ելույթ ունեցավ "the beautified project" Ռոք Խումբը , որը անասելի Լավ տրամադրություն հաղորդեց հավաքվածնորին: (Մոտ օրերս կտեղադրեմ
Հոլովակը որը նկարահանել եմ այնտեղ)

No comments:

Post a Comment