Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Tuesday, January 12, 2010

Ծնունդդ Շնորհավոր ԲԼՈԳ

Այսօր արդեն ուղիղ մեկ տարի է ինչ Ես ունեմ իմ անձնական Բլոգում , որում մեկ տավա ընթացքում տեղ գտան իմ մտքերը , կարծիքներս , նորություններ , բազմաթիվ հետաքրքիր նյութեր: Այսօր Ես Գրում եմ իմ 83-րդ Գրառումը , Որը նվիրված կլինի հենց քեզ Իմ Բլոգ:

Ինչպես ամենիչ սկսվեց.
Հիշում եմ Անցյալ տարի այս ժամանակ նոր է նոռմալ ծանոթացել Լիդուշի հետ , ու մենք շաաատ էինք խոսում: Ու Տենց ամսի 11.01.09թ 00:03-ին Լիդուշիկը Գրումա.
-tatev-livingsthone.blogspot.com

Rob vor kompov mtnes hl@ es sait@ kmtnes,banasexc @nkeruhus saitn a,es havanum es....chmoranas lav???

Ու Ես Հաջորդ Օրը նայելով որոշում եմ Ինքս Բացել Բլոգ Չգիտեմ ինչու Չգիտեմ Ինչպես...և Առաջին Իկս Գրառումս Նվիրում եմ Կյանքին...

ահա այսպես Ծնվեցիր Դու...

Մեջբերում Համադասարանցիներից (Նարնջագույն-Լիդուշ , Կանաչ-Ռոբ).

-Blog baceci hencnor(12.01.2009 18:23)

-kneres,bayc 4gitem ed vorn a??

-@nkeruhit vor uner

-aa,bayc um hamar?qo banast-nern en?

-@ndhanrapes im u bolori hamar.


Այ Այ Սենց Ծնվեցիր Դու, չգիտեմ եթե Չլիներ այս դեպքը միգուցե Ես մինչ Այժմ էլ բլոգ չունենայ:

Կամ Կունենայի Ուրիշ տեղ , ուրիշ բովանդակությամբ, բայց լավ ստացվեց , որ Սենց եղավ:

Իզուր Չի որ Ստացար Lifetime Blog անվանումը...


Շնորհավոր 1-ին Տարեդարձդ:



7 comments:

  1. Ռոոոբ, հուզվեցի բալ, հիշու՞մ ես, հեհեկ ))ի՜նչ հավես էր,ինչքա՜ն եմ փոխվե՜լ )))))))))) Ռոոբ, ժպտում եմ,ժպտում եմ,ժպտում եմ)))))
    շնորհավոր բալես,շնորհավոոոր )))))

    ReplyDelete
  2. Բա Ես ինչքան եմ փոխվել , որ գրածներս կարդում էի , մտածում էի Հաստատ Ես եմ Գրել ես???
    Ու տեղ հասկացա որ 1 տարում շատ բան ա իմ մեջ փոխվել...

    ReplyDelete
  3. Ցավո՜ք մեծանում ենք,ցավո՜ք փոխվում ենք Ռոբ ))))

    ReplyDelete
  4. Ինչ՞ու ցավոք:
    Միգուցե Այդքան էլ վատ չի ամենինչ..:

    ReplyDelete
  5. Շնորհավոր..!!!!! Դեռ փոքրիկ ես,բայց արդեն ունես հարուստ մտքեր, դեռ փոքր ես, բայց ունես բազում Folowerներ,ժամանակի հետ մեծանում ես, մտքերդ հասունանում են...միայն մի մոռացիր առաջ գնալիս այն ամենաառաջին պոստը...Քեզ ցանկանում եմ մեծանաս,բոյ քաշես,լցվես նորանոր պայծառ մտքերով, միշտ լինես online , հոստինգտ միշտ անխափան,Blogger ին ել առողջություն...

    ReplyDelete
  6. Շնորհակալ եմ Լավ Խոսքերի Համար Պարգև ջան :)

    ReplyDelete