Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Friday, March 4, 2011

Lifetime Blog անհնարին թվացող փոփոխություններ

Ինչքան էլ դժվար չլինի իմ համար գիտակցել , բայց բլոգս աևդեն նոր ձևավոևում ունի: Հնից անգամ մի նշույլ չի մնացել: Սենց մի տեսակ շատ հանկարծակի ստացվեց փոփոխությունը: Նստած էինք մեր համար դասի, ինչ-որ խոսք գնաց բլոգից , կարդալուց: Ու տենց բացեցի շաբլոնս ասեցի եկեք նայենք թե ինչ կարա լինի բլոգի հետ: Տենց Հավեսի Ընկանք ու արդյունքում ամեն ինչ այնպես է իինպես որ տեսնում էք: Ավելի մուգ գույների մեջ: Շատերն ասում են , որ լավնա , որ ավելի հեծտ ա կարդալը: մի քանի տեղերում ուղղակի պետք է գույնային փոփոխություններ իրականացնել: Ու Կարծես թե ամեն ինչ լավ կլինի:
Հինն ու Նորը Կողք Կողքի
Դեռ ինքս չեմ սովորել նոր դիզայնին

10 comments:

  1. Nor@ cuteee a,,,shat sirun a senc:)))

    ReplyDelete
  2. you are welcome,,, ha inch yaaaaaa,love em anum Cuteee bar@:-PPPPPPPP

    ReplyDelete
  3. հեհե , ես էլ եմ cute-ը love անում: xDD

    ReplyDelete
  4. Es linelov dzer blogi aycelu, karogh em asel, vor indz hamar shat aveli hacheli ays gunayin gaman ev fon@...shaaat lavnaaa

    ReplyDelete
  5. վայ , շատ շնորհակալ եմ , որ դուր ա գալիս: Բայց մի խնդրանք էլ , քանի որ հնարավորություն կա ուղղակի անուններով թողնել հաղորդագրությւնները , խնդրում եմ մեկ-մեկ գրեք գոնե կեղծանուն որ իմանամ թե ում եմ պատասխանում :Դ Լա՞վ:

    ReplyDelete
  6. Այ սենց Արդեն իսկ Լավա :Ճ

    ReplyDelete
  7. Love araaaaaaaaaaaaaaaa,,,,es qo :Ճ-mtom smilik@ nerveris vra azdum a:)))) u kststi anuns grume m,vor qez gji tex chdnen:) tesnum es inch mtacox axjik me :)))

    ReplyDelete
  8. հա շատ մտածող ես է: Դու չմտածես ով մտածի՞: իսկ ես :Ճ-ն բայց լավնա չէ՞

    ReplyDelete