Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, July 10, 2010

Remember Me

«Հիշիր Ինձ»
Ֆիլմ , որը գնում էր կինոթատրոններում, որը հազար անգամ կարայի նայեի բայց չէի ուզում: Գիտեք Ինչու՞: Robert Pattinson !! Իրա պատճառով էլ , մտածում էի հերթական անկապ անիմաստ կինոն ա , Նորալուսինը տենց էլ դուրս չեկավ երևի դրա համար:
Բայց «Հիշիր Ինձ»-ը Լրիվ ուրիշ ա:


Չգիտեմ էլ ոնց նկարագրեմ:
Հոր տեսանկյունից Բառադի կյանք վարող Թայլերը , ոչ մի նպատակ չունի: Իսկ Թայլերի երևի թե միակ ցանկությունը այն է , որ Իր ընտանիքը , որը առանց այդ էլ մասերի է բաժանված , քանի որ Ծնողները ամեն մեկը իր կյանքով է ապրում Մտածի միմյանց մասին , հոգ տանի: Հայրը կարևորի իր դստեր նպատակները , ավելի շատ ուշադրություն դարձնի նրան: Թայլերին թվում է , թե հայրը առհասարակ չի սիրում նրանց: Բայց արի ու տես նա սխալվում է , և երբ նա հասնում է իր նպատակին , բազում չարչարանքների գնով , այդ ժամանկ էլ ամենինչ ավարտվում է: Նա Հեռանում է Երջանիկ , Նա գնում է եղբոր Մոտ... Բայց Նա Թողնում է Իր Սիրած Աղջկան , ում հետ ծանոթանում է սկզբում ուղղակի նրա հորից մուռ հանելու նպատակով , և ընկերոջ խորհրդով... Բյաց Սիրում է նրան անկեղծ ու շատ ուժեղ...
Ֆիլմում շատ են խելացի ցիտումները տարբեր տեղերից: Ու ընդհանրապես շատ բան կարելի ա սովորել այս ֆիլմից...


«…Ганди учил, чтобы ты не делал в жизни — это будет незначительно, но очень важно, чтобы ты это сделал…»

Այ Օրինակ Ես Միշտ մտածում եմ , ինչի՞ համար է այն ինչ Ես անում եմ: Երբեմն անում եմ ուղղակի նրա համար , որ պիտի անեմ ու վերջ: Ես Գիտեմ որ տենց է պետք... Բայց Ինչու՞: Չգիտեմ...


«…В 22 года у Ганди было 3 детей, у Моцарта — 30 симфоний, а Бадди Холли был уже мертв…»
Այո , ժամակը , միգուցե պետք է մտածել , ու ասել ահա Մենք Արդեն 22 տարեկան ենք: Բայց Հիմնականում այում ենք Մենք դեռ 22 տարեկան ենք...
«…Дай мне гарантию, поклянись своей бессмертной душой, что я переживу главное блюдо, и я подожду. Но прежде чем ответить, знай, если я умру, ты проживешь остаток дней, зная, что ты не просто солгал мне, но и лишил одного из последних удовольствий, моего последнего желания…»
Ես գնալով ավելի շատ եմ համոզվում , որ չպիտի սահմանափակեմ ինձ ու անեմ այն ինչ սիրտս է ուզում , էտ գրողի տարած ժամանաը կարա շատ կարճ լինի... Նենց կուզենայի Թայլերի նման կյանք վարեի...
«…Эту любил Майкл. Мы там с ним всегда завтракали. Может не так часто как теперь кажется, но часто…»
Երբեմն Մեզ թվում է , որ մենք շատ ժամանակ ենք անց կացնում այս կամ այն մարդու հետ , ինչ որ տեղ , բայց երբ դա արդեն չի լինում մենք հասկանում ենք , որ այդ ժամանակը չափազանց քիչ է եղել...
Ֆիլիմից Հետաքրքիր հատվածներ կարող եմ թվարկել հավերժ , բայց կգրեմ ևս մի քանիսը առանց մեկնաբանությունների...
«…Десерт сначала — из-за страха перед астероидом — да, а поцеловать парня, к которому тебя тянет, по крайне мере прежде чем уехать в неизвестную нью-йоркскую ночь вместе с пандой… кстати, мало знакомой — нет…»
«…Отпечатки наших пальцев на жизнях, которых мы касаемся, не тускнеют…»


«Живи мгновеньем, люби безоглядно...»

14 comments:

  1. in spite of asteroid! etqan@....

    ReplyDelete
  2. es el es filme shat sireci, verje bavakanin azdecik er :)

    ReplyDelete
  3. Verjum inchvor mi anhaskanali ban es Zgum u chgitem shat es azdvum !! shat@ nranic vor inq@ erjanik a iran zgum...u verj...

    ReplyDelete
  4. hmm,,,shaaat lav film er,,,yes laaaav voghb ei kapel filmi verjum,,u film@ verjacel er,,chei hangstanum...scenar@ ughghaki hianali er,,,barern el shaaat xorn ein,,isk film@ @ndhanrapes stipuma kyanqin u vorosh hangamanqneri urish kerp nayel...

    ReplyDelete
  5. Asenq Amboxj filmi @Ntacqum ches el kara entadres vor tenc verjaban kara unena...!
    ur Septemberi 11@ ur kinoi depqeri zargacum@ !!
    heto en vor Ira Dnevnik@ Mayk-i het perepiskai mnuma anvnas...en ichpes a Axchka Hayr@ masnkacum emenin !!
    Ev en vor @nke@ sksuma Ira het xosal ....

    ReplyDelete
  6. Yes shaaat em sirel ays film@, U arden nayel em 4 angam. Aysor knayem 5-rd angam. Hatuk nranc hamar ovqer kkardan gracs aysor-Ogostosi 22-in H2 herustaaliqov kcucadrvi "Remember me" kinonkar@. Dzez hacheli kinoditum...

    ReplyDelete
  7. Ես էլ նաեցի հերթական անգամ Հ2-ով:

    ReplyDelete
  8. Ea inch txur em u miyevnuyn jamanak , iroq, azdvac, mi zgacumov vor chem el karox bacatrel....inq@ yerjanik gnac qani vor hasav ir npatakin...bayc inchi toxnel amen inch` @btaniq, qroj, vor etqan ir kariq@ uni, u verjapes sirac eakin u heranal ...ay da chem haskanum....

    ReplyDelete
  9. Ան ջան , դե տենց ստացվեց , հո իրա ուզելով չէր , որթղեց գնաց...
    Ես ֆիլմը , որ նայում ես ահավոր ես ազդվում առաջին անգամ...

    ReplyDelete
  10. @ntir kino e... es vor 1in angam nayeci, mi qani or kinoi u Robert Pattinsoni xaxi azdectyan tak ei... lavn e :))

    ReplyDelete
  11. Նորից վերապրեցի այն, ինչ զգացել եմ ֆիլմը դիտելուց հետո: Այնպես էի ազդել, որ դրանից անմիջապես հետո ինձ շատ հարազատ դարձած մի նյութ եմ գրել` հիմքում ունենալով ֆիլմը գաղափարը:

    ReplyDelete
  12. Կարծում եմ Ես Ֆիլմը լավագույններից մեկնա ա որ ես երբևիցե դիտել եմ և տպավորվել ա մեջս:

    ReplyDelete
  13. shat aveli lav kliner ete ays hodvac@ grver maqur hayerenov.

    ReplyDelete
  14. @Anonymous Հարգելի անհայտ նախ սկսեմ նրանից , որ եթե դու խոսում ես մաքուր հայերենից , ինքդ գրիր հայատառ նոր սկսիր ուրիշներին քննադատել կամ կարծիք արտահայտել այդ ամենի մասին:
    Սա անձնական բլոգ ա , որտեղ պառտադիր չի գրել "Մաքուր" Հայերենով !
    ա՞յլ կարծիքներ:

    ReplyDelete