Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Thursday, March 4, 2010

Counters

Ի՞նչ են իրենցից ներկայացնում Counter-ները:
Համակարգեր են որոնք թույլ են տալիս հաշվարկել կայքի այցելությունները , տրամադրում են բազմապիսի տվյալներ այցելուների , դիվտած էջերի մասին , և մի շարք այլ օգտակար բաներ:


Այսօր կփորձեմ ներկայացնել ալն Հաշվիչները , որոնք տեղադրված են իմ բլոգում: Կխոսեմ իրենց առանձնահատկությունների մասին , կթվեմ լավ և վատ կողմերը:

Սկսեմ նրանից , որ ներկայացնեմ Ձեր ուշադրությանը մի հետաքրքրիր համակարգ` "Карта Блоггеров" Անվամբ , որը Բլոգգրենրի քարտեզ է , և հնարավորթույուն է տալիս Ամեն Բլոգգերի նշել իրեն այդ քարտեզի վրա: Այս պահի դրությամբ Քարտեզի վրա կան 960 բլոգգերներ , Երևանի տարածքում նրանց թիվը չի անցնում 10-ը:

Stat Counter - Տալիս է տեղեկություններ Կայքի այցելությունների մասին , այդ թվում IP-ներ , Թե որտեղից են այցելել, ինչքան ժամանակ են եղել կայքում , ինչ են դիտել , և շատ ալյ հետաքրքիր ինֆորմացիա, աշխատում է շատ արագ , հեշտ է օգտագործվում , Իմ Բլոգում "Stat Counter"-ի կողմից ցուցադրվում է Քջերի Դիտումների քանակը: Արդեն մոտ կես տարի է օգտվում եմ այս ծառայությունից , Գոհ եմ :

Flag Counter - Գլխավոր ֆունկցիան կայանում է նրանում , որ ցույց է տալիս թե կայք որ եկրկներից են այցելել , և քանի այցելություն է գրանցվել ամեն երկրից: Ունի նաև ֆունկցիաներ որոնք ցույց են տալիս թե , որ երկրից երբ են այցելել , այցելուների գտնվելու վայրը , Էջերի դիտումների քանակը (այս պահի դրությամբ Իմ Բլոգ այցելել են 54 երկրներից)...

Rambler's Top 100 - Ռունետի հեղինակավոր Հաշվիչներից մեկն է , արագագործությունը բարձր է , բայց տրամադրված ինֆորմացիան մեծ և բովանդակալից չէ (Տեղադրել եմ վերջերս օպտիմալ կերպով չեմ կարում օգտագործել դեռ) :

Liveinternet - Շատ տարաշված է ոչ միայն ռունետում , տալիս է տարատեսակ ինֆորմացիա , համարյա թե ամենիչի մասին: Սենց ասեմ մտնում ես , ու խորանում թե ով , ոնց , որտեղ , խի , ինչով մտավ քո կայքը:

SpyLog - Ամենատարածված Հաշվիչներից մեկն է , հնարավորություն է տալիս բոլոր տեսակի հաշվետվությունները տեսնելու , Միակ թերությունը այն է , որ դանդաղագործ է:


Yerevan City - Չգիտեմ խի եմ տեղադրել Բայց չեմ հանում , քանի որ Կայքիս առաջին Հաշվիչնա եղել , ըստ նրա արդեն էջերի դիտումները անցել են 5000-ից:

Circle.am - համահայկական հաշվիչ: Ժամանակին չեի կարողանում գրանցվել , բայց արդեն 2րդ ամիսնա ինչ օգտվում եմ , շատ արագ թույլ է տալիս իմանալ կայքի մասին տեղեկություններ, համ էլ իմանում ես թե Հայկական ինտեռնետային աշխարհում ինչ դիրքեր ես զբաղեցնում:

Яндекс.Метрика - Յանդեքսի գլխավոր թերությունը այն է , որ չես կարող մասնակցել իրենց ռեյտինգալին համակարգին եթե չունես Mail Յանդեքս համակարգում... Բայց ասում են , որ լավն է:

Hotlog - ժամանակին տեղադրված էր մոտս , բայց ինչ-որ խնդիրներ եղան , չէր աշխատում:

Google Analytics - Շատ օգտակար ֆունկցիաներ ունի , բայց կրկին խնդրներ եղան աշխատանքի հետ կապված:

webgari - այս պահին գրանցում եմ բլոգս... Մանրամսն այս համակարգի մասին ավելի ուշ կխոսեմ , ինչպես նաև մի քանի ալյ հետաքրքիր ծրագրերի մասին:

Իսկ Ինչ հաշվիչներից եք օգտվում Դուք?

1 comment: