Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Monday, December 7, 2009

История жизни покойного Джонатана Уайлда Великого

Այսօր կատարյալ նեռվային օր եմ ունեցել... չեմ ուզում խորանամ մանրամասների մեջ , համենայն դեպս հիմա:

Ինչու "История жизни покойного Джонатана Уайлда Великого" ???
Մոտ երկու շաբաթ առաջ վերջացրեցի կարդալ այս հրաշք գիրքը: Այն Ֆիլդինգի հեղինակած 2-րդ ստեղծագործությունն էր , որը Ես ընթերցում էի: Առաջինը եղել է `"Путишествие в загробный Мир и прочее" :
Այս Գիրքը Ես կարդացի յուրահատուկ մի զգացումով , չգիտեմ կգտնվեն արդյոք մարդիք ովքեր կարդացած կլինեն այն և արդյոք զգացած կլինեն այն ինչ ես:
Այս գրքում տրվում է այն , ինչ պակասում է ոմանց որպեսզի հասկանան թե ինչպիսին են լինում մարդիկ , բացատրվում են բազում մարդկային քայլեր , ավելի շուտ հնարավորություն է տրվում կարդացողին հասկանալ այդ քալյերի պատճառները և այն թե ինչ կտան այդ քայլերը հերոսին:
Էմոցիաները կապված այս գրքի հետ այնքան շատ են, որ չեմ կորող փոխանցել ուղղակի կառաջարկեմ կարդալ և հետո այստեղ կիսվել սեփական տպավորություններով:
Գիրքը Ինտերնետում կարող եք կարդալ :
Իսկ Բեռնել այն txt Ֆորմատով հնարավոր կլինի այստեղից:

Իսկ Նրանց համար ինչ-ինչ պատճառներով չի ցանկանա կարդալ կանեմ մեջբերում 4-րդ Գրքի 15-րդ գլխից որտեղ պատմվում է թե կյանքում Ինչ համոզմունքներով է շարժվել մեր հերոսը: Ընդամենը Մեկ Մեջբերում , որովհետեև ուզում եմ , որ կարդաք գիրքը , որպեսզի հասկանաք այդ բառերի իմաստը...
Իմ Կարծիքով Ոսկե Բառեր են...

4. Не доверяй тому, кто обманул тебя, ни тому, кто знает,  что  обманут тобой.
...
9. Никогда никого не награждай в полную меру заслуги; но неизменно  при этом внушай, что награда выше ее.

...
15. Сердце - надлежащее место для ненависти, любовь же и дружбу носи на лице.

Մնացած բովանդակությունը և ողջ Իմաստը թողնում եմ Քեզ` իմ Բլոգի Հարգառժան Ընթերցող:

No comments:

Post a Comment