Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Wednesday, March 9, 2011

Տեսնես Կիրականանա՞ Երազանքս «friendship bracelet»

2010 թվականի Փետրվարի 21-ն էր երբ աջ ձեռքիս կապվեց մի բրասլետ , հայերեն ասած ապարանջան (ապիտակ-դեղին-կապույն Ռեալի խորհրդանշական գույներով) , իսկ անգլերեն ասած «friendship bracelet» , որը կապելուց անպայման պետք է երազանք պահես: Եվ չհանես թևիցդ մինչև չկտրվի: Քյդ պարագայում ասում են , որ երազանքդ կիրականանա:
Դեռ Նոր և չկտրված
Դե ինչ արդեն մոտ մեկ տարի և մի ամիս է ինչ մտծում էի թե երբ է այն կտրվելու: Այս ամբողջ ընթացքում ինչեր որ չէր տեսել այս բրասլետը: Մի ամբողջ հավերժություն: Եվ այսօր Մարտի 8-ին լրիվ հանկարծակի այն պահին երբ ընդհանրապես չէի սպասում: Այն Կտրվեց: Կտրվեց ու մնաց ձեռքումս: Չեք պատկերացնի ինչ զգացի...դե ինչ պիտի զգաս երբ մի բան ես կորցնում , որը միշտ քեզ հետ է: Միակ ուրախությունս այն է , որ արդեն գործնական հույսեր կան երազանքի իրականացման: Հիմա մտածում եմ մի նոր «friendship bracelet»-ի մասին: Որն արդեն կծառայի իր բուն նպատակին և կխորհրդանշի ընկերությունը: 

Ինչեր որ չէր տեսել...էլ ջրոցի էլ կրակ...

7 comments:

  1. Ռոբ ջան, եթե էդքան հավատում ես մի բանի, իմացի որ հաստատ կիրականանա, ուղղակի պետք ա շարունակես հավատալ:*

    ReplyDelete
  2. Ես միայն հավատում եմ , որ կգործես իմ համար մի շատ գեղեցիկ Ֆրեդշիփ...
    մնացածը իմ վրա...

    ReplyDelete
  3. ես էլ եմ ուզում գործեմ քո համար մի շատ գեղեցիկ ֆրենդշիփ)), դրա համար էլ էսքան ձգձգվում ա, մի չորս հատ արդեն քանդել եմ))))))

    ReplyDelete
  4. Rob, 2010 tvakani Petrvari 21@ mer canotutyan orna :) hishum em, daje xosvec es friendshipi masin!

    ReplyDelete
  5. Հա՞ Լու՞րջ:
    Հա Հիշում եմ որ խոսացել ենք: Բայց ինչ չեմ հիշում :Դ Կայֆա

    ReplyDelete
  6. Ba ches hishum, et or@ Mxoyi cnundn er, Davon ekel er Relai formov... angliakan aygi, shampayn, heto verona, hayoc madridizmi veracnundi plan... ev ayln...

    ReplyDelete
  7. Պահոոոոոոոոո ճիշտա Ճիշտա :Դ Խայտառակ էի լինում հիշողությանս պատճատով հա հայ հայ էր :Դ

    ReplyDelete