Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, September 26, 2015

Huawei Honor 4X | Հուավեյ Օնոր 4x (ԱՌԱՋԻՆ ՀԱՅԱՑՔ)

Երակր ու բարակ մտածմունքներից հետո, վերջապես կարծես կողմնորոշվեցի նոր հեռախոս գնելու հարցում: Շուկայում բազմազանությունն այնքան մեծ է, որ գրեթե նույն չափանիշներով մի քանի մակնիշի բջջային հեռախոս կարող ես գտնել գնային համարյա թե նույն սահմաններում:
Վերջին երկու տարիներին իմ կյանքի անբաժան ուղեկիցն էր հանդիսանում Samsung «Galaxy Mega 6.3» մոդելի, ամենամեծ՝ 6.3 դյույմանոց էկրանով սմարթֆոնը, Որի մարտկոցն այս տարիների ընթացքում բավական տանջվել է: չնայած նրան, որ հեռախոսը գտնվում է համարյա թե իդեալական վիճակում, ժամանակն էր թարմեզնելու զինանոցը:
Մոտ երկու ամիս տատանվելուց հետո կանգ առա Հուավեյների վրա, սկզբում շատ էի մտածում «One plus Two», «Huawei Honor 7», «Samsung S5mini», «Samsung A7» ու մի շարք այ հեռախոսներ գնելու մասին, բայց Հուավեյը հաղթեց իմ մոտ: 
Իսկ ինչի՞ հաշվին:
Նախ գինը. Հայաստանում՝ Հուավեյի պաշտոնական խաղնութում «Huawei Honor 4x»-ն հատուկ առաջարկով արժի 139.000 հհ դրամ: Թերևս ամենամատչլին է: Սակայն մատչելիության հետ մեկտեղ մենք ստանում ենք բավական հզոր և մրցունակ մի հեռախոս որը լավ տվյալներ ունի: 5.5 դյույմ անկյունագծով HD էկրան, մինչև Android 5.0 - Lollipop թարմեցման հնարավորություն, 8 միջուկանի պրոցեսսոր՝ 1,2 գհց: 8 գբ. ներքին հիշողություն և մինչև 32 գբ. չիպի հնարավորություն: 2 գբ. ՌԱՄ ու տենց լիքը էլի թույն բաներ: Եվս երկու բան, որ կցանկանայի առանձնացնել.
Տեսախցիկները. Դիմացինը - 5 մպ, իսկ հիմնականը - 13 մպ.: Այս խցիկները թույլ են տալիս թույն լուսանկարներ ստանալ՝ մանավանդ ցերեկային պայմաններում: Բարցր դետալիզացիան ու տարաբնույթ հնարավորություննրը հաճույքի են վերածում այս հեռախոսով լուսանկարչությունը: Առանձնանում է նաև 3000 mah հզորությամբ մարտկոցը, որը չի առանձնանում հեռախոսից: Honor 4x-ն ունի նաև 4G ծածկույթում գործելու հնարավորություն: Հեռախոսն ունի երեք գունային համադրություն, սևի հետ կարող ենք ընտրել Սև, Սպիտակ կամ Ոսկեգույն: Հայաստանում այս պահին առկա է միայ Սև տարբերակը:
Դե ինչ կարծում եմ իմ Honor 4x-ին բավական հետաքրքիր փորձություններ են սպասվում  մոտակա շաբաթների ընթացքում: 
Իսկ մինչ այդ առաջարկում եմ տեսնել այդ հեռախոսի տեսքը՝ նկարով և տեսնենք թե ինչպես է նկարում հենց Honor 4x-ը:

No comments:

Post a Comment