Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Friday, February 11, 2011

Вконтакте Սոց Ցանցում Այլևս Ազատ Չեն Գրանցվում

Ռուսական ամենամեծ սոց ցանցերից մեկը` Вконтакте-ն այևս փակ է ազատ գրանցման համար: Вконтакте-ի ղեկավարությունը նշում է , որ դա արվել է հատուկ այն բանի համար , որպեսզի ավելի բարձրացվի այցելունրի միմյանց միջև շփման մակարդակը: 
Նման կերպով նրանք կփորձեն պայքարել սպամի դեմ , որ Вконтакте-ում վերջին ժամանակներում շատ շատացել էր: Իհարկե այնտեղ հնարավոր կլինի գրանցվել Հրավերի միջոցով: Իսկ այդ հրավերը տալու իրավունք դեռ պարզ չի թե ովքեր կունենան: Вконтакте-ն ալյևս չի ընկնելու մարդաքանակի հետևից: Նրանք այժմ աշխատելու են լավացնել շփման մակարդակը Սոց Ցանցում: Նման փորձ արդեն ունեն Մերձբալթյան երկրների սոց ցանցերը:


Տեսնենք թե ինչ կտա դա Вконтакте-ին , այժմ ամեն ինչ շատ հետաքրքիր է: Սոց ցանցում հնարավոր չէ գրանցվել: նշեմ որ Вконтакте-ն առաջին Սոց Ցանցն է , որտեղ ես գրանցվել եմ դեռ 2007-ի սկզբերին :) եթե ոչ ավելի շուտ :)

3 comments:

  1. Ինձ համար էլ էր վկոնտակտեն առաջինը)))

    ReplyDelete
  2. Կոնտակտը Ռուսալեզուների համար համար մեկնա , ինչ ուզումա լինի !!!

    ReplyDelete
  3. ես էլ եմ շատ սիրում միշտ հետաքրքիրա,ու օդնոկլասսնիկի նման բառդակ չի,,

    ReplyDelete