Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Monday, February 14, 2011

Valentine's Day

Ուրեմ հիմա ուշադիր լսում եք ինձ: Կապ չունի այսօր ունեք դուք սիրած անձնավորություն , ընկերուհի/ընկեր , նշանած , կին/ամուսին , ուղղակի գժվում եք ինչ-որ մեկի համար բայց դեռ վստահ չեք ձեր զգացմունքների մեջ կամ էլ գտնվում եք «В Активном Поиске»: Դա կապ չունի , եթե սիրում եք ուրեմ Վալենտինի օրը չէ ,որ դուք պետք է հիշեք որ սիրում եք կամ չեք սիրում , հիշեք այդ մասին ամեն օր , ամեն ժամ , ամեն վայրկյան և երջանկացրեք ձեր կողքին գտնվող մարդուն: Այսօր Վալենտինի օրն է և դա պատճառ չէ , որ դուք ձեզ զգաք Forever Alone ու ասեք Ես Զզվում եմ այս օրվանից: Ուղղակի ուրախացեք , ժպտացեք և ամեն ինչ լավ  կլինի եթե ունեք զգացմունք շատ ավելի լավ: Եթե ոչ ապա մեկ էլ տեսար , այս օրը հրաշքներ են լինում:
Ուղղակի մի լավ խորհուրդ , եթե ուզում եք լավ տրամադրություն ունենալ անկախ ամենինչից: Դիտեք «Valentine's Day» ֆիլմը Jessica Alba , Ashton Kutcher , Julia Roberts , Taylor Swift ու էլի բազմաթիվ հայտնի դեմքեր այս ֆիլմում: Լիքը այնպիսի բան , որոնք մեր կյանքում շատ տեղ ունեն: Մի քանի Սիրո պատմություն , որոնք հաստատ ձեզ անտարբեր չեն թողնի , այստեղ սիրում են բոլորը: Դպրոցականից մինչև Ուսանողներ , Զիվնորական կնոջից մինչև միասեռական , Ծաղկի սրահի տնորենից մինչև Տատիկ-Պապիկ: Այս ամենը ներկայացված է շաաաատ շաաաատ գեղեցիկ: Այստեղ նույնիսկ 13 թիվն է հաջողակ:
Լավ Շատ չեմ խոսում , միայն ջիջիլ կքցեմ ֆիլմի հոլովակով...
Անպայման Նայեք և միգուցե կլինի այն մեկը ում դուք կասեք.
Be My Valentine !!

8 comments:

  1. Փախի Ռոբ....#ֆորեվրըլօն

    ReplyDelete
  2. Փախնում եմ , այ տենցել մնացեք Ֆորեվր Ըլոն...

    ReplyDelete
  3. Լավա թազա արտահայտություն ես մտաշել.... այ մին "տենցել մնացեք Ֆորեվր Ըլոն..."

    ReplyDelete
  4. փոքրիկ հրաշքներ , որոնք մեզ երջանկացնում են:
    Ես Ֆիլմը մի ուրիշ հրաշք ա:

    ReplyDelete
  5. տեսել եմ էս կինոն. տուֆտությունա :/ #ֆօռեվռըլօուն

    ReplyDelete
  6. Ան , տուֆտություն չի , դու ես Ֆորեվր Ըլոն...

    ReplyDelete
  7. դե ես կակ բե մեղավոր չեմ

    ReplyDelete
  8. տեսել եմ ֆիլմը ) դզել ա <3 շա~տ եմ սիրում իրոք :)

    ReplyDelete