Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Wednesday, February 2, 2011

Գվարդիոլայի արձանը կամ Փառք Հայոց Մադրիդիզմին

Էլ ինչ Բլոգգեր , որ խոսքի իրավունքից զրկվի ու չկարանա մի բան գրի...Մեկը ես երբեկ նման բան չեմ հանդուրժի: Այնքան տարբեր ձևերով գրեմ մինչև հոգնեն...Ինձ արգելափակելու դեպքեր , այն էլ անհիմն դեռ չէին եղել: Այսօր եղավ նման մի բան:
Ամեն ինչ սկսվեց ֆեյսբուքից ստացված լինկով , որով ասվում էր թե Անպայման կարդան Բարսայի ֆաները: Ես էլ , որպես հետաքրքրասեր Մադրդիստ , որոշում եմ կարդալ և...Այ քեզ զարմանք , ափշահար եմ լինում երբ տեսնում եմ առաջարկը Երևանում Պեպ Գվարդիոլայի Արձանը կանգնեցնլու մասին: Իդեպ ահա այս Բլոգում: Լավ դա մի կողմ , կարդում եմ գրառումները , շատ եմ զայրանում տեսնելով անանուն անձնավորությանկ կողմից թողնված հաղորդագրությունը , այն էլ Մեր Գեղեցիկ Սեռի Մադրիդիստուհիներից մեկին ուղղված: Այ քեզ Անմակարդակություն...այ թե որտեղ են ցույց տալիս իրենց անմակարդակ դեմքը և մյուս Ֆաների անունները քցում նման անձնավորությունները:
Անհապաղ արձագանքում եմ , գրելով որ նման բան չի կարելի անել , օգտագործելով գրողին բնորոշող "Ախմախ" բառը: Այդ իսկ բառի համար Ես իմ "Open-ID"-ով հանդերձ հայտնվեցի Բլոկ լիստում (ինչպես հետո ասեց գրառման հեղինակը` Պատահաբար) , բայց արի ու տես , որ այստեղ ինձ օգնության է հասնում Թվիթթերը: Պատասխանում եմ Թվիթթերիս ըքաունթով: Ու Ծավալվում է քննարկումը...(իդեպ մինչ այժմ բլոկ լիստում եմ):
Այն ինչ սովորաբար լինում է Ռեալի և Բարսայի ֆաների միջև:
Ես հիմա չեմ ասի , որ Բարսան վատ թիմ ա , չէ: Ես ուղղակի կասեմ այն տարբերության մասին , որը ես տեսնում եմ:
Ինչպես ասեց գրառման հեղինակ` Գևորգը: Իր գրառմանը ավելի շատ արձագանքեցին Ռեալի երկրպագուները քանց թե Բարսայի: Իսկ դրա պատճառնեը այն են , որ մենք չենք հանդուրժում անարդարություն , մենք չենք հանդուրժում երբ մեզ և մեր թիմինի վիրավորում են (անիմաստ են վիրավորում) , Մենք Միմյանց կողքին ենք և Մենք միշտ պատրաստ ենք օգնելու Միմյանց: Մենք Միասնական ենք` Մենք Հզոր ենք` Մենք Մադրիդն ենք` Մենք ենք Չեմպիոնը:
Փառք Հայոց Մադրիդիզմին:
!! Hala Madrid !!

10 comments:

  1. Rob miangamayn hamadzayn em, vor Yeravanum nman ardzan kangnecnelu mitqy himarutyan gagatnaketn a u anynduneli. Lav chi vor ka hay, ov linelov Barca-i fan, nman arajark a anum. Bayc de voroshneri aracov, yndhanracneln el chisht chi.

    ReplyDelete
  2. Դե Իմ կարծիքով Ընդհանրապես Հասյատանում կանգնեցվում են այն մարդկանց արձանները , ովքեր Հայ ազգի համար ինչ-քր մի նշանկաություն են ունեցել:
    Չնսմեմացնելով Պեպ-ի հաջողությունները չեմ կարծում , որ ինքը Հայ ազգի համար այդքան կա !!

    ReplyDelete
  3. ինձ սկզբից թվաց թե ուղակի հումորա անում, բայց որ հասկացա լրիվ լուրջա ասում, ես մեռա: Ախր սկի երեխեն տենց բան իրան թույլ չէր տա մտածել: Հա մենք էլ Ռեալի ֆան ենք, բայց էտ չի նշանակում որ հեսա պիտի ասենք Ռաուլի կամ եսիմ ասենք Զիդանի արձանը պիտի կանգնացնենք Երևանում: Չնայած ասենք Ռաուլը մի քանի գլուխ ավել արժանա քան գվարդիոլան: Բայց ինչքանել իրանք հզոր լինեն, կամ մեր սիրած թիմի մասնիկ, իրանք իմ հայրենիքի համար շատ փոքր մարդիկ են (համենայն դեպս առայժմ), որ իրանց արձանը կանգնեցվի իմ քաղաքում կամ իմ հայրենիքի որևէ անկյունում: Ուղակի մարդ մի փոքր լուրջ պետքա լինի էլի

    ReplyDelete
  4. կամել լուրջ հումոր էր , ուղղակի մենք տենց սրտներիս մոտիկ ընդունեցինք...(

    ReplyDelete
  5. Chgitem inch asem....??? es erevi verjin orerin im kardacac amenatpavorich humarn er...:)))
    Bayc molodec, mardik lav mtqi trichq unen.... es hiacac em!! Tesnes erkar er mtacel greluc araj...???

    ReplyDelete
  6. կանգնացնելուց լինենք պիտի Ռաուլի արձանը կանգնացնենք:Որովնետեվ ինքը Ռեալին ու համաշխարային ֆուտբոլին ենքան բանա տվե վոր ամբողջ բարսելոնան ետքան բան չի կարա տա

    ReplyDelete
  7. Ցավալին էլ են ա, որ մարդիկ լրիվ լուրջ են խոսում...
    Իսկ Հումորի պահով համաձայն եմ !!

    ReplyDelete
  8. չե բայց իրոք ծիծաղալուա հայատանում իսկի ընենց մարդկանց արձաներ չկաաաաան օրինակ նժդեհի արձանը,,,,,,ուր մնաց Գվարդիոլայի արձան դնեն,,,,իրոք շատ խնդալուա

    ReplyDelete
  9. Նենց Մարդու Արձան Են Ուզուզում Կանգնեցնեն, Որ Չգիտի Հայը Ովա:Գոնե Շառլ Անզնավուրինը Կանգնեցնեն Կամել Լևոն Արոնյանինը, Եթե Հայաստան Ազգային Հավաքականը
    Անցնի Խմբային Փուլը Արժի Մեր Տխեքի և Մարզչի Արձանը Կանգնեցնել:Եթե Տենց Բան Անեն Ես Վանդալիսմի Դրսևիորումներ Կցուցաբերեմ և Ետ Արձանը Կքանդեմ :Ճ:Ճ:Ճ:Ճ:Ճ:Ճ:Ճ:Ճ

    ReplyDelete
  10. Սարգիս Հովսեփյանը կարծում եմ Համար մեկ ֆուտբոլիստն ա , ում կարելի ա նման հարգանքի ասիճան ցույց տալ !!!

    ReplyDelete