Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Tuesday, February 1, 2011

Odnoklassniki-ում հնարավոր է տեսազանգ (videocall) կատարել

Ես ի՞նչ էր: Մի քիչ առաջ ինչ-որ անծանոթ ձայն եմ լսում , բացում եմ բոլոր էջերը բան չկա...մեկ էլ բացում եմ Համադասարնցիները: Այ Քեզ բան` Ընկերս ա զանգում Իսպանիայից: Բայց ո՞նց: Համադասարանցիներով !!! Հա հա հենց Օդնոկլասսնիկիով: Համադասարանցիներով արդեն իսկ հնարավոր է զանգեր կատարել: Փորձարկման մեջ է Բետա Տարբերակը: Մտնում ես Քո զանկացած յուզերի էջը նկարի տակ կա նոր կոճակ "Զանգահարել" , սեղմում ես և ահա հրաշք...Միացնում ես web cam-դ և խոսում: Տեսնես սրանով ինչ կփոխվի...իմ կարծիքով ես ուղիղ հարված ա Սկայպին: Նույնիսկ Ֆեյսբուքը դեռ նման Ֆունկցիա չունի: Խոսակցություններ էին պտտվում , որ ՖԲ-ն փորձարկում է ձայնային չաթը , բայց որ տեսազա՞նգ: Նման բանը անակնկալ էր !!

19 comments:

  1. Իմ էջին հլը չի հայտնվել :(

    ReplyDelete
  2. Իմ Մոտ կա , ու բավական , նենց ոչինչ էլ աշխատում ա ասեմ...

    ReplyDelete
  3. Lav ban en mta&el) AMen inch anum en, vor odnoyic durs chgan u goh mnan)

    ReplyDelete
  4. p.s. Bayc im mot el der aktiv chi ayd funkcian, nor nayeci

    ReplyDelete
  5. ես արդեն զանգել եմ մի քանի հոգու , ստացումա , մի քիչ խնդրիներ լինում են , բայց դե Բետա տարբերակնա...
    Լավա , որ մենակ ընկերներին ա լինում զանգել...

    ReplyDelete
  6. Ռոբ ջան, եթե ճիշտ եմ հիշում միայն 17000 մարդկա կարա փորձարկի դա, ու միայն այն պայմանով, որ քո ընկերներից 3-ը նույնպես կհամաձայնեն փորձարկել դա:Շուտվանից են փորձարկում, շուտով Ալֆան կլինի:

    ReplyDelete
  7. Ինձ քիչ առաջ հանդիպեց դա , փաստորեն մտնում ենք այդ 17000-ի մե՞ջ: Ու գնալով մեծանումա այդ թիվը՞:

    ReplyDelete
  8. et funkcian ancaca tarva dektemberi 10-ic karcem sksela ashxatel bayc petqa dnoklasnikii oficalniy gruppayi andam lines vor ashxati!!!

    ReplyDelete
  9. մեկը ես այդ խմբի անդամ չեմ !!!

    ReplyDelete
  10. Дорогие друзья,

    Одноклассники работают над новым сервисом, который сделает общение с вашими друзьями и близкими ещё более приятным и удобным. Для его тестирования нам требуются добровольцы: примерно 17 000 общительных пользователей, умеющие искать ошибки и обладающие желанием помочь сделать сервис лучше.

    Эти испытания очень важны для успешного запуска, поэтому нам нужна ваша помощь!

    Требований к кандидатам всего три:

    - наличие у вас трёх друзей, которые также готовы принять участие в тестировании нового сервиса вместе с вами;

    - необходимость написать отзывы о результатах тестов в специальной теме в группе тестирования. Помните, что чем чаще вы пользуетесь новым сервисом, тем лучше!

    - поддержка Adobe Flash Player 10 (или возможность установить его).

    Также желательно наличие у вас веб-камеры и базовых навыков ее использования.

    Набор добровольцев будет проходить в течение нескольких дней. Участники тестирования увидят в «Оповещениях» на своей странице подтверждение о вступлении в группу.

    Пожалуйста, обратите внимание, что есть определённые ограничения по количеству участников тестирования. Мы будем благодарны всем желающим и заранее просим не расстраиваться тех пользователей, которые не смогут принять в нём участие.

    ReplyDelete
  11. bayc sa parzapes animastutyun e!!! aranc ayd el kayq@ shat canr e ashxatum, aveli en canrabernelu!! um e petq ete ka skype~?

    ReplyDelete
  12. դե իրենց կարողա և պետք ա , իրենք փորձում են ավելի առաջ գնալ !!

    ReplyDelete
  13. henc eta vor ... uzum en enpes anen vor skypi anhrajeshtutyun@ el chlini

    ReplyDelete
  14. դե պարզա , որ չի կարա տենց բան լինի :)

    ReplyDelete
  15. Ոնց հասկացանք , այս Ֆունկցիան դեռ ոչ բոլորի մոտ է ակտիվ :) եթե ձեր ընկերներից որևէ մեկը կարողանում է օգտվել ասյ հնարավորությունից: Ասացեք նրան , որ նա զանգահարի ձեզ: Միգուցե Ձեզ մոտ էլ ակտիվանա !!

    ReplyDelete
  16. FAcebook-ը տեսազանգի ֆունկցիա ունի:Ես ինքս չեմ փորձարկել, բայց ընկերներս փորձարկել են:

    ReplyDelete
  17. դեռևս նման ինֆորմացիայի չենք տիրապետում, լինելու պարագայում անպայման կլինի գրառում այդ մասին: Ինքս առաջին անգամ եմ լսում , որ արդեն իսկ փորձարկման փուլում գտնվի ֆեյսբուքի տեսազանգը :)

    ReplyDelete