Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, November 27, 2010

El Clasico Երևան. "Preview" մնաց քսան ժամից էլ պակաս

Երևանյան 8-րդ Կլասիկոյին մնաց մեկ օրվանից մի քիչ քիչ: Չեք պատկերացնի թե ինչքան լարված եմ: Չգիտեմ ինչու անհանգստանում եմ մանր-մունր հարցերի պատճառով: Սակայն ամեն ինչ իր տեղում և հիանալի է: Կան մի քանի տեխնիկական խնդիրներ որոնք լուծելի են և վերջ: Գիտեմ , որ հենց մտա խաղադաշտ այդ ամենն արդեն ետևում է լինելու: Ինչպես Իմ մոտ այնպես ել ամբողջ թիմի:
Հիմա ինչպես երբեք Վստահ եմ մեր հաղթանակի մեջ: Վստահ եմ , քանի որ գիտեմ թե ինչպիսի նվիրվածություն է լինելու խաղադաշտում: Վստահ եմ , որ Երիտասարդ Տաղանդները կդրսևորեն իրենց ինչպես հարկն է: Նրանցից շատ բան է կախված: Ես հավատում եմ նրանց ուժերին: Վաղը մեզ սատար կանգնողների թիվն էլ քիչ չի լինելու , դրանում էլ եմ վստահ: Մնում է միայն դուրս գալ խաղադաշտ վստահ խաղ ցույց տալ և հաղթել: Հաղթել և սպասել ամսի 29-ի լույս 30-ի գիշերվան , Իսպանական Գրանդների հանդիպմանը: Մադրիդի Հաղթանակին:
Իսկ մինչ այդ պետք է հաղթենք մենք.
Ինչպես գիտեք խաղը տեղի կունենա Կիլիկիայի մարզադահլիճում: Երևանյան ժամանակով 16:30: Ով չգիտի Կիլիկիայի դաշտի տեղը խնդրեմ , ահա նկարագրությունը նկարի տեսքով. 
Սպասում ենք Ձեզ և խոստանում Իսպանական Կլասիկոյից ոչ պակաս Դիտարժան Ֆուտբոլ:

No comments:

Post a Comment