Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, November 13, 2010

Բարդ շաբաթ: Ցուրտ Լսարաններ:

Բարև Բլոգոսֆեռա: Ինչպե՞ս եք Ընթերցողներ:
 Պատրաստվեք Այսօր բազմապիսի` Երկար-Բարակ պատմություններ եք լսելու: Հուսամ Բոլորդ Լավ եք , ի տարբերություն ինձ: Չնայաց Ես էլ լավ կլինեի , եթե... Ու Ստեղ սկսում եմ...



Ցուրտը Բոլորի Համար է
Արդեն Լավանում եմ: Շաբաթվա սկզբին լավ հավեսով Գրիպ կպա: Սակայն ոչ թե իմ թեթև հագնվելու նկատմամաբ սեր ունենալու պատճառով , այլ , այն պարզ բյուրոկրատական զիբիլի պատճառով , որ Պառեր կամ չգիտեմ տաքացուցիչներ կոչվող սարքերը միանում են միայն ձմեռվա Պաշտոնական գալուն պես , այլ ոչ թե այն պահից երբ սկսումա ցրտել , ու թքաց թե ուսանողները մրսում սառում են դասի ժամանակ: Դասի չեն կարում նստեն: Իրանաց հեր վեջն ա՞: գոնե Նորմալ Բուֆետ ունենք արդեն Թեյ ենք կարողանում խմնենք մեկ ու մեջ: Բայց Անտանելի ցուրտ ա տիրում լսարաններում: Չի կարելի նման պայմանների դեպքում ակնկալել Ուսանողների այցելությունների բարձր մակարդակ , ուր մնաց բարձր առաջադիմություն:

Առաջադիմություն ասեցի հիշեցի: Վոոոոնց նեռվայնացա երբ իմացա , որ Պետական քննությունները մնացել են: Մեզ անցյալ տարվանից մի բան եին ասում , իրականում եղավ մի ուրիշ բան: Չնայաց չգիտես մեր կրթական համակարգից ամեն պահի կարողա մի Սյուրպրիզ լինի: Տեղի կամ անտեղի: Հիմնականում Անտեղի ու անկապ...Տեսնենք ինչ ենք անում էտ Պետական քննությունները:

7 comments:

  1. վայ Ռոբ ջան լրիվ սրտիցս էս խոսում, լրիվ համաձայն եմ: Էս շաբաթն ահավոր էր, իրոք միակ տաք տեղը բուֆետն ա
    Դե քննությունների մասին էլ խոսք լինել չի կարող, քիչ մի անիմաստ միջանկյալ, տվեցինք հիմա էլ պետականներին պետք ա պատրաստվենք

    ReplyDelete
  2. Այո Աշխեն Դուք Իրավացի եք , Ես չեմ կարող հավատալ այն բանին , որ մեր Ղեկավար Կազմին չի հուզում մեր առողջության խնդիրները:

    ReplyDelete
  3. մեր ղեկավար կազմը հազիվ մատյաններն ա ստուգում, մեկ- մեկ էլ կարելի ա լսարանները ստուգել

    ReplyDelete
  4. ոնց եմ քեզ հասկանումմմմմմմ

    ReplyDelete
  5. Վատ ա , որ ուսանողներն իրար պիտի ցրտի պահով հասկանան: Շուշ ջան , ոնց ջոգում եմ ես են պահնա , որ թշնամուտ էլ չես ցանկանա:Դ

    ReplyDelete
  6. Սաթ Ինչպես Աշն ասեց այսօր , եթե վաղն էլ տենց լինի թողելու ենք տուն գնանք:

    ReplyDelete