Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Thursday, March 18, 2010

История Приключений Джозефа Эндруса и Его Друга Абраама Адамса

Բարև իմ բլոգի Սիրելի ընթերցող: Այսօր ուզում եմ պատմել այն գրքի մասին , որը ես վերջացրեցի կարդալ երեկ: Կարծում եմ հետաքրքիր ավանդույթ է ձևավաորվել իմ բլոգում կիսվել տպավորություններով կարդացած գրքերի մասին , քանի որ այս դարում քիչ մարդիկ կան որոնք սիստեմատիկ գիրք են կարդում և վերջացնելով մեկը միանգամից անցնում են մյուսին:

Կարդացածս Գրքեր նախորդ գրառման մեջ խոսքը գնաց Հ.Ֆիլդինգ-ի ստեղծագործություններից մեկի մասին , և այս անգամ նույնպես կխոսենք այս հեղինակի մեկ այլ ստեղծագործության մասին "История Приключений Джозефа Эндруса и Его Друга Абраама Адамса":

Շատ Հետաքրքիր Ստեղծագործություն Մի Զույգի Մասին , որը հաղթահարելով բազում դժվարություններ և ընկնելով ծայրահեղ անհույս իրավիճակների մեջ կարողանում է Հասնել Իր նպատակին: Եվ անշուշտ ընկերության մասին , որը այնքան բնույթով տարբեր մարդկանց միջև անկեղծ և անշահախնդիր է: Մարդկային Բարության և Գեղեցկության Դրսեվորմամաբ:

Բայց նաև ցույց է տրվում չարի և տգենության արտահայտումները բացասական կերպարների միջոցով:

Գիրք ինձ համար ավարտվեց շատ անակնկալ կերպով...Չէի սպասում , շրջեցի էջը ու տենամ վերջինն ա...բայց Շատ ուրախացա Հերոսների համար:

Շատ Չպատմեմ , Թողեմ Ձեզ....Գրքի Էլեկտրոնային տարբերակը կարող եք կարդալ այստեղ:

Հետո կասեք Թե ինչ տպավորություններ ունեք...

No comments:

Post a Comment