Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Thursday, March 18, 2010

HSearch.am & ABG

Վաղը` մարտի 20-ին տեղի կունենա Բլոգգերների 2րդ հանդիպումը (կազմակերպիչ NeoMedia), որին Ես ցավոք չեմ կարողանա մասնակցել` քաղաքում չլինելու պատճառով: Վստահ եմ` որ շատ հետաքրիր է անցնելու քանզի շոշափվող թեմաները լինելու են ինչպես միշտ արդիական ու Բլոգգերների համար հետաքրքիր: Կցանկանայի նշել միան Իմ բլոգի ընթերցողներ համար , որ հավաքի ժամանակ խոսք կգնա նաև HSearch Որոնման համակարգի և Hanguyc Points Բաններային և Կոնտեքստային գովազդային համակարգի մասին: Որոնց ես արդեն անդրադարձել եմ իմ բլոգում (կարող եք դիտել ` Այստեղ ):

Հուսամ կստանաք ձեզ հուզող բոլոր հարցերի պատասխանները , իսկ եթե ծանոթ չեք այս համակարգերին կկարողանաք պատկերացում կազմել , գնահատել , փքրձարկել , և ինչու չէ հետագայուն նաև արտահայտել ձեր կարծիքն ու առաջարկները:

No comments:

Post a Comment