Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, June 4, 2011

Barcampevn11 Day 0 , pre-presentation

Արդեն այսօր հունիս 4-ին կմեկնարկի #Barcampevn11-ը: Հյուրերն արդեն Երևանում են , Ամերկյան Համալսարանը պատրաստ է ընդունել իր դասասենյակներում բոլոր geek-երին:
Նախապատրաստական աշխատանքները բավական ծավալուն էին բայց հաճելի միևնույն ժամանակ:

Barcampevn11-ի պրեզենտացիաները կանցեն 3 դասասենյակներում , իսկ Մանուկյան դահլիճում տեղի կունենան սեմինարներն ու workshop-երը: Եվ այսպես Պրեզենտացիա անել ցանկացողների համար հասանելի են W213 , W214 , E208 դասասենյակները: Նշեմ` որ գրանցումը կսկսվի առավոտյան ժամը 9-ից մինչ 10-ը , այնուհետև կլինի պաշտոնական Բացման արարողությունը , որից հետո մոտ 20 րոպե ժամանակ կլինի գրելու վերջին պրեզենտացիաները , ինչպես նաև հասկանալու թե որտեղ ես ուզում լինել և ում ես ուզում լսել: 11:00-ից կմեկնարկեն 30 րոպեանոց պրեզենտացիաները:
Ես առաջին օրը պատրաստվում եմ ներկայանալ «Ինչ անել , որ բան չանել» (չգիտես խի ես անունը եկավ մտքիս) պրեզենտացիայով , որի միջոցով կփորձեմ բլոգգերներին մի քանի մեթոդների մասին պատմել թե ինչպես կարելի է կազմակերպել Բլոգի PR-ը facebook սոցիալական ցանցում: Պրեզենտացիան տեղի կունենա W214-ում Ժամը 14:00-ին :)

No comments:

Post a Comment