Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Wednesday, June 1, 2011

BarcampEVN11 Coming , 4-5 june

Այոոոո այսօր հունիսի մեկն է , սակայն ես հիմա ոչ թե երեխաների պաշտպանության մասին եմ խոսելու , քանի որ դա լրիվ ուրիշ թեմա է , այլ BarCamp Yerevan 2011-ի մասին: Մնաց 3 օր մինչ Հայաստանյան 3-րդ Բարքեմփի մեկնարկը: Վստահ եմ , որ բոլորս անհամբեր սպասում ենք !
Անձամբ ես ծանրաբեռնվածությունս մի կողմ դնելով որոշեցի , որ այն ու ամենայնիվ մի պրեզենտացիա ամենաքիչը կանեմ , մնում է պատրաստվել:
Պրեզենտացիաս կարծում եմ , որ կհետաքրքրի թե սկսնակ , թե ավելի փորձառու բլոգգերների , որոնք ակտիվ են սոցիալական ցանցերում: Ավել բան չեմ ասում դեռ , բայց դե ես լինեի ձեր փոխարեն հաստատ կգայի այս պրեզենտացիան լսելու :)
Եվ ասյպես Հունիսի 4-ի առավոտյան ժամը 10:00-ին Ամերկյան Համալսարանում մեկնարկում է BarcampEVN11-ը: Տեղեկությունների համար կարող եք այցելել Barcamp.am:
Իսկ մինչ այդ առաջարկում եմ դիտել Barcamp Yerevan 2011-ի հոլովակը:

No comments:

Post a Comment