Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Monday, February 29, 2016

Ահա այսպիսին է իմ փետրվարի 29

- Գիտես, չեմ սիրում փետրվար ամիսը:
- Ինչի՞:

- Միակ ամսինա, որը չունի ամսի 29: Միակ ամիսնա որտեղ չկա մեր օրը:
- Գիժ:
.............................................................
- Վաղը ամսի 29-ն ա, ու էտ օրվանից դու իմն ես: Հունիս, Հուլիս... չէ չէ չէ, ՈՉ՝ ՆՈՅԵՄԲԵՐ: Ու գիտես խի՞ չէ, չէ ոչ հանպատրաստից ռոմանտիկ ու անիմաստ sms-ներ, այլ լիքը վստահություն ու նպատակասլացություն: Վստահություն մի բանում որում երբեք ոչ ոք չի կարա վստահ լինի: Բայց Դու՝ նու այսինքն ես էլի:
- Հա բայց մեր օրը 14-ն ա:
- Հա էլի որ մեր օրը 14-ն ա:
Գիտես էտ ինչի՞ն ա նման 
- Չէ, որտեղի՞ց իմանամ:
- Չխնդաս: Գիտես էտ 14-ը լրիվ նենց լինի ոնց որ մի ժամանակ Ինձ թվում էի որ Գուտիից բացի ոչ ոք չի կարա լինի Մադրիդի 14 համարը, բայց Ալոնսոն... Դու իմ Ալոնսոն ես երևի: Դու Գուտի չես, ու պետք էլ չի ես Ուզում եմ դու իմ Ալոնսոն լինես, բայց ի տարբերություն նրա չեմ ուզում դու մի օր գնաս Բավարյա: (խնդումա)
- Ինչի՞ ես ժպտում, գիտես խելագարվում եմ ժպիտիդ համար:
- Հա գիտեմ, բայց ախր ես Ռամոսն եմ է:
- Չէ, դու ոչ Ռամոսն ես, ոչ էլ Ալոնսոն, ուղղակի օրերն են այդպես դասավորվել: Կարևորը ես գիտեմ որ դու իմն ես ու վերջ:
- Ե՞ս, երբեք:
- Դու՝ արդեն վաղուց, հենց այդ առաջին օրվանից, երբ ես քեզ չնկատեցի:
- Երազի՜, տղամարդ:
- Դու իմն ես, ու ստեղ համարները ընդհանրապես կապ չունեն:
.............................................................
- Ես ետ անտեր փետրվարի 29-ի պատճառով մի օր ավել եմ ծառայել: Ինչի՞ հենց ես: Դե քանի որ ես սիրում եմ ամսի 29: Իսկ եթե սիրում ես պետքա այդ պարագայում էլ սիրես:
Համաձայն եմ:
- Դու հիվանդ ես:
- Մերսի, գիտեմ:
.............................................................
- Մերսի իմ նվաստացման երեկոն կազմակերպելու համար:
- Ես քեզ չեմ նվատացրել, ուղղակի դեմքիդ ասել եմ են ինչ որ կա ու են ինչ ուրիշ ոչ մեկ քեզ դա չէր ասի, որովհետև իրանց էտ ձեռք չի տալիս: Ես չեմ ուզում տենց լինի
- Հաջող:
.............................................................
- Սիրում եմ նայել քեզ, երբ չես խոսում ուղղակի քշում ես:
- Իսկ ես քո «էտ» հայացքն եմ սիրում...
..............................................................

No comments:

Post a Comment