Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Thursday, January 21, 2010

Արևի Շողեր ձմեռվա կեսին

Այս Տողերի հեղինակը միգուցե երբեկ ոչ մեկին չասեր նրանց գոյության մասին , չեմ բացառում այն , որ նույնիսկ ինքն է մոռացել նրանց գոյության մասին...Սակայն Ես չեմ կարող...
Գնահատեք տողերը հենց այնպես ինչպես նրանք գրվել են...Ինձ Դուր է գալիս , հետաքրքիր ա ...ավել բան չեմ ասում թողնում եմ մնացածը ձեզ...

Chgitem inchu
Chgitem inchpes
Chgitem te erb
Chgitem vortex
Tesa qez mi or
Asfaltin nstac
Mi shun
Dzerid tak
U txur
Kangnac
Nayum ei es
Qez
Nayum u
Lrum
Chgitem
Inchpes
Chgitem
Inchu.
Chgitem te
Vonc handipeci qez
Chgitem te
Inch mtaceci es
U eka
hervic
Moteca es
Qez
Chgitem inchu
Chgiem inchpes...

Ծնունդդ Շնորհավոր Արևս...

2 comments:

  1. վախ ուտեմ մռութը սիրունս, շաա՜տ, շաա՜տտ )))))) կակռազ ման էի գալիս էդ գրածս )))))))))))))))))))))))))))))
    սիրում եմ քեզ Ռոբբբբ)

    ReplyDelete
  2. Բա Գիտե՞ս Ես ինչքան եմ մանե եկել:
    Են որ ասում էի բլոգիս մասին եմ ման գալիս , իրականում ես էի ման գալիս ու են օրվանից պատռաստել եի, բայց մինչև գտա...
    :*

    ReplyDelete