Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Tuesday, September 15, 2009

12-14ը սեպտեմբերի

Եսիմ Չգիտեմ ինչ գրեմ , ինչր չէ...մի քիչ Շտապում եմ որ Ճիշտն ասեմ ՃՃՃ

լավ Փորցենք սենց...

Եսիմ մի տեսակ հավես անցավ Ձյուդոի առաջնույանը երկպագելու պատրաստությունները , ափսոսում եմ որ շկարողացա մնամ...շատ հավեսա անցել , նամանավանդ որ հաղթել էլ ենք:

հենց նույն օրը իմացա որ Մկոնա 15 օրով եկել...բայց ափսոս չտեսա ետ օրը:

Տենց Թերեզի հետ ման եկանք մի քիչ Թումանյանից դեպի բարեկամություն:

Տենց կիրակի , երկուշաբթի հանգստացանք...Տրամս Շատ բարձր էր: Չգիտեմ մի տեսակ շատ բարղր էր , երգերն եին երևի թե օգնում:

Վերջապես որոշեցի թե ինչ կեդեչ եմ ուզում ու առա...շատ թույնն են:

Ռեալը հաղթեց Էսպանյոլին 3-0 , Այսոր էլ Ցյուրիխի հետ են խաղում:

Նույն Երկուչաբթի օրը Առսի ծնունդն էր: զանգեցի հավեսով խոսացինք , մոտ մի Ժամ , Եդ-ի ձայնն էլ լսեցի ...տենց 3ով բացել էր (Սպասեմ ամսվա վերջ Սիմիս հաշվին կփագի էտ ժամանակ հեհե ):

Այսօր Էլ շաաաատ ցենտր տրամ ունեի Յամ-ում դե հանդիպեցինք ՃՃՃ

Ափսոսում եմ որ չեմա կարանա վաղը գնամ հոկտեմբերյան ... արի ու մի ասա դասեր... էէէէ էտ դասերը...

Այսօր իմացա նաև որ ամսի 22իմ FAIRWIND-ի համերգնաաաա....շաաատ եմ սպասում այդ օրվան: Հաստատ գիտեմ թույնա անցնելու մանավանդ որ Aftershock-ումա լինելու:

Մոտ օրերս Արամն էլ ա գալու օտպուսկ , կարծես Զիլյոնիի կազմը հավաքվումա...

տեսնենք տեսնենք... Այսօր երևի թե այսքանը , Առաջին անգամ էր երևի թե որ Բլոգումս սենց Օրագրային մանրամասն գրառում արեցի )))


և վերջում առաջարկում եմ լսել իմ ամենասիրած երգերից մեկը , որը միշտ տրամս բարձրացնումա...

Beatles - I'll follow the sun

No comments:

Post a Comment