Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Sunday, June 1, 2014

barcampevn14 «տարբերաքեմփ»

Եվս մեկ Barcamp մոտեցավ իր տրամաբանական ավարտին: Ում համար մի քիչ շուտ, ում համար մի քիչ շուտ: Ում համար 16:30, ում համար էլ ուշ գիշերը՝ երբ արդեն հունիսի 2-ն էր:
6-րդ բարքեմփն իր հետ բերեց բազմաթիվ ակտիվ քննարկումներ, երբեմ ոչ այդքան էլ Բարքեմփի հետ կապ ունեցող, բայց ամեն դեպքում հանրության համար կարևոր:
Բարքեմփոտ կամ Գիքոտ պրեզենտացիաների ու հյուրերի պակաս կար: Հետաքրքիր պատմությունների առկայությունն էլ այդքան շատ չէր: Դե շատ չէր եթե համեմատենք Սելֆիների քանակի հետ: Սելֆի հասկացողությունը երկրորդ շունչ ստացավ այս Բարքեմփին իր հայտնագործման բումից հետո՝ երկրորդ բում ապրեց: 
Բարդ հարց կտամ ինքս ինձ եթե հարցնեմ «ի՞նչ տվեց ինձ այս Բարքեմփը». մի հատ մեծ չաղ հարցական նշան քեզ Ռոբ ջան, ու լիքը նկարներ: 
Կամ ես եմ մի տեսակ տխուր տրամադրված կամ իրոք մի բան նենց չի: Ծերացել ենք...
Ես իմ հերթին փորձեցի հանրօգուտ ինչ-որ մի բանից խոսեմ, որքանով հետաքրքրություն կար իմ ներկայացրած թեմայի նկատմամբ ներկաների կողմից չգիտեմ, բայց երբ ես ժամանակին հայտնաբերեցի «words clouds» կոչվածը, ինձ ահավոր դզել էր այն ամենն ինչ հնարավոր է այդ գեներատորների միջովոց անել: Բայց ես լրիվ ուրիշ թեմայա...
Ինչևիցե... 

Մերսի #barcampevn14-ին ամեն ինչի համար: Մենք արդեն անհամբեր սպասում ենք #BarCampEVN15-ին Գյումրիին ու Արցախին:

No comments:

Post a Comment