Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Tuesday, August 31, 2010

"Ծանոթացեք` Սյուզի 20 տարեկան" կամ odnoklassniki.ru-ի Կեղծ "Սայտերը"

Համադասարանցիացավը այնքան ա զարգացել մեր ազգի մեջ , որ ամեն մեկը անպայման պիտի ունենա կեղծ փրոֆայլ , որով պիտի ստուգի իրա ընկերուհուն , կամ ընկերոջը , պիտի աղջիկ կամ տղա կպցնի , ու ամենահետաքրքիրը են ա , որ էտ տղա կպցնողը կարողա հենց տղա լինի: կամ հակառակը աղջիկ կպցնողը հենց աղջիկ լինի: Բայց ամենահետաքրքիրը են ա թե ինչ հիմարավարի են անում էտ ամենինչը: Վերցնում Քաշում են ուրիշի "Սայտից" նկար քցում իրանց "Սայտը" ու սկսում մարդկանց հավայի Դրուժիտներ ուղարկել , մոռանալով , որ մի բուռ ազգենք ինչքան էլ համադասարանցիներում չգրեն "Մենք արդեն 50-60-70 միլլիոն ենք": Արի ու մի ասա մեկա մի օր պալիտ ես լինելու , հազար ու մի քֆուր ես ուտելու ու ջնջելու ես սկզբից էտ նկարը , հետո էլ "Սայտդ": Ու այնքան պրիմիտիվ են գործում , եթե հանդիպում ես  Syuzi , Vika , Marish , կամ չգիտեմ նման բովանդակությամբ կասկածելի Փրոֆայլների ուրենմն իմացիր ստեղ մի բան են չի: Կամ էլ Բռնում մի Իսկական մարդու նկար են քցում ու մնացածը ինչ-որ հավայի դեմքերի: Տո ասա , ով տենց մարդու դրուժիտ կտա՞: Հը՞ն: Արի ու տես որ լավ էլ տալիս են: Նման Մի փրոֆայներից մեկը բացահայտեցի հենց այսօր:
*****SYUZI** *** 20 лет , Бермуды , Moskva , Դու մի ասա էս մեր խելոքը Քցել ա քրոջս նկարը Գլավնի , մի բան էլ քոփի ա արել , ոչ ավել , ոչ պակաս` Իմ Բլոգից: Ես Չեմ հասկանում մարդկանց ետքան հաչելի ա քֆուր քյաֆար լսել սեփական հասցեի՞ն: Մեկա վերջում պիտի ջնջեն ու էտ իրանց համար ամենահեշտ պրծնելու ձևնա: Չեմ հասկանում ետքան պարապ ժողովուրդ ունե՞նք:
Մի Խոսքով Խդնրանք այցլուներիս` եթե կաք Համադասարանցիներում , Գտեք այդ *****SYUZI** *** կոչեցյալին ու Սպամ տվեք: Կարծում եմ կօգնի ազատվել նման հերթական կերպարից , չէ որ հաջորդը կարող եք դուք դառնալ նրա զոհը:
 Նախապես Շնորհակալություն:

No comments:

Post a Comment