Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, May 1, 2010

Տավուշ...

Բարև Բլոգ :)
Երբ ընկերներիցս Մեկն երբ իմացավ , որ գնում եմ գյուղ , ասեց պատկերացնում եմ , 3 օր Պոստ չես կարանա անես բլոգումդ: Ու Ինքը ճիշտ էր: Ես ստեղ ոչ կոմպ ունեմ , ոչ էլ: Բայց Պոստս Անում եմ:
Ուզում եմ Շնորհավորել Բոլորիս Մայիսի 1-ի կապակցությամբ:


Ես Այժմ գտնվում եմ Գյուղում , և երբ այս գրառումս կհրապարակվի , Ես երևի կլինեմ Գիրք կարդալուց , կամ Բարեկամներիս հետ նստած ինչ-որ բան քննարկելուց: Այդ մասին կպատմեմ երբ կվերադառնամ: Գիտեմ որ շատ հետաքրքիր ժամանակ եմ անցկացնելու: Ավելի շուտ անցկացնում եմ , կպատմեմ այդ մասին երբ վերադառնամ կիրակի երեկոյան:
Իսկ հիմա ուղղակի չշեղեմ ձեր ուշադրությունը:
Բեռնում եմ իմ ամենասիրած նկարս Գյուղի նկարներից , Իմ ամենասիրած Վայրը...


2 comments:

  1. es es nkart enqan em havanum vor qashel em kompis mej u mek-mek nayum em

    ReplyDelete
  2. Shatern en es nkar@ shat havanum !! Mercy ))

    ReplyDelete