Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Tuesday, April 27, 2010

30 օր մինչ այդ օրը

Բարև Բլոգոսֆեռա


Այսօր լաաաավ տրամադրություն ունեի, մտածում էի կգամ տուն կնստեմ կսկսեմ լավ-լավ բաներ գրել բլոգումս , բայց տրամս գնաց գրողի ծոցը , գրելու ցանկությունն էլ Չարտեռային չվերթով հետևից...
Ու հիմա չգիտեմ ինչից գրեմ: Ընդհանրապես վերջին օրերը Բավական Պոզիտիվ էին: Երեկ Մազերս կտրեցի , ինչվոր Կայֆեր-Կայծերով ասած Աշի բան ա ստացվել: Ինձ դուր ա գալիս: Ասում են փոփոխությունները միշտ դեպի լավն են տանում:
Մի քանի օր առաջ realmadrid.am-ի բաց գույնի մայկաս պատրաստ եղավ: Դուրս շատ ա գալիս: Բայց դե նաուշնիկ չունեմ դեռ մի 20 օր էս օրին եմ մնալու: Տխուր փաստ ա:

Համաթվիթթերյան ակցիաից հետո , Ցեղասպանության վերաբերյալ , սկսեցի լավ աչքով նայել Քիմիկին: Հլա մի բան էլ շշուկներ կան իրա ու Ռոնալդու-ի ինչ-որ սիրային կապերի մասին: Տեսնենք ինչ կլինի:

IT Meeting-ին չեմ կարողանա մասնակցել , ինչի համար մեծ ափսոսանք եմ ապրում: Զա տո առջևում Իմ կողմից այդքան սպասված Բարքեմփն ա....Վաաաախ ոնց եմ սպասում , թե երբ են սկսվելու այդ օրերը: Նենց եմ ասում ոնց որ նոր ինֆարմացիայի պակաս ունենամ , բայց ասեմլրիվ հակառակնա հիմա մոտս: Մոտ ժամանակներս Վերջին բացահայտումերիս մասին կգրեմ անպայման ,եթե շատ չուշացնեմ:

Ունեմ 2 կուրսային , չունեմ հավես , ունեմ ԻՏ-ի առաջադրանք:
Միակ լավ բանը են ա , որ շաբաթվա վերջ գնում եմ Գյուղ 2 օրով:

Բա չիմացաք կարելիա ասել Մեր Ֆոռումն եմ ջնջխել... չգիտեմ ոնց ստացվեց , բայց լավ չստացվեց:

Հարցազրույցների օր էր այսօր...Հուսամ ամենինչ լավ անցավ , և մոտ օրերս արձագանքներ արդեն կլինեն: Եթե Ոչ ապա Գիտեք , Ես այնքան անելիք եմ միշտ ունենում , որ մի բան կգտնեմ անելու:

Վատ Լուր էլ կա...

Ռաուլը Վերջին խաղում վնասվացք ստացավ , դուրս մնաց 4 շաբաթով , մրցաշրջանն իր համար ավարտված է: Բայց վնասվածք ստանալուց հետո , մինչ փոխարինվելը Խփեց իր կյանքի երևի ամենակարևոր գոլերից մեկը: Լա Ռոմարեդայի արքան , հենց այստեղ է սկսել իր ֆուտբոլային կարիերան: 16 տար առաջ հենց այդ մարզադաշտում սկսվեց ամենիչ , և հնարավոր է այդտեղ էլ ավարտվեց: հետաքրքիրն այն է , որ Ռաուլը այդ մարզադաշտում է հենց խփել իր 100-րդ գոլը Լա Լիգայում 2000թ.-ին:

Անձնականից.
Ինչ ասեմ... կարծես այն ինչ անցյալում է արդեն վաղուց անցյալում է: Իսկ Փողոցում Գարուն է: Դա Քեզ ինչ-որ բան հուշեց? եթե հա ապա ...
Լավ ինչ մի սկսեցի Հանելուկներով խոսել...
Լավ Ասեմ...Չեմ բացառում մոտ ապագայում կարող եմ Փաստել որ Սիրահարված եմ...

4 comments:

  1. ba vor asum em siraharvac es xi es asum vooooooooooooooooooooooooooch?xabum es arden haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

    ReplyDelete
  2. Anush !!!
    Yes Hima aseci Siraharvac em??? Yes tenc ban chem asel !!!

    Lav Anush , lyaaav :P

    ReplyDelete
  3. :))) Garun siraharvatz@ lav er... :)) durs ekav.. ete nuynisk siraharvatz ches, bayc ches bacarum vor tenc ban kara lini eli lava... Raulin es el em shat sirum u iroq apsos... Huys unem es Barcampin kerevam u ktesnvenq :) Cheers

    ReplyDelete
  4. Yes havatum em vor Raul@ kmna u der khascni Paylun Xaxer anckacnel...!
    Aranc Ira Real@ Patkeracnel anhnara !

    ReplyDelete