Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, February 6, 2010

ամսի 6յան Գրառում

Մեռնեմ Ես ես "Alt+Shift"-ի ջանին , որ դիմանումա Ինձ:
Ամբողջ Օրը Հայերեն-Անգլերեն մեկ մեկ էլ Ռուսերենի վրա եմ նստած:
Ենքան են սխմել ես Կլավյատուռաս Արդեն Մաշելա , ու Տրակտորի ձայներա հանում:

Լավ Սկսեմ երևի թե սկզբից , Տեսնենք Ինչ Օր եմ ունեցել...
Սովորականի Պես արթնացա տենց 11-ի կեղմերը , բայց թո բա ոե վեր կենալու հավես կար...մեկա գիտեի հելնելու եմ կոմպի դեմը նստեմ:
Տենց ժամը 2-ին մոտ կոմպի դեմը նստած զանգ եմ ստանում Մհերից ,- Բա գիտես Այսօր Պիտի հարցազրույց տաս Հ1-ին: Այ Ամենինչ կյանքում սենց արագ ա լինում , ու չես էլ հասկանում ոնց , երբ ու խի եղավ...Արդյունքները կտեսնենք Հ1-ով ամսի 13-ին: Իսկ Թե ինչի վերաբերյալ - կարճ ու կոնկրետ ` ՈՐՈՆՈՒՄ (դե հասկացեք , Ես Միայն ուրախ կլինեմ):
Հ1 ասեցի ու մտքիս մի անգամից եկավ մի քանի րոպե առաջ տեսած "Южное Бутово" հաղորդման Հայկական տարբերակը , որը Դուրս չեկավ , ասենք եթե նման ոճի մեջ համեմատենք այդ հաղորդմանն ա նման նաև "3 ՊԱՏ"-ը , որը ավելի դիտելիա , ըստ Իս:

Մարդկանց այսօր Շատ էր տանջում Ֆեյսբուքի նոր դիզայնը: Համարյա թե բոլորը դա էին քննարկում , չէին քննարկում միայն նրանք ովքեր արդեն հասցրել քին քննարկել: Կարծում եմ որ Օրվա Ամենաակտուալ Թեման դա էր:

New Facebook (photo by KarishOk)

Մի Փոքր նեռվային Օր Էր այսօր մոտս , Չգիտես խի ու ոնց: մանավանդ վերջնամասը:

Պատմեմ Մի Քիչ Երևանում Տիրող Իրավիճակից: Ամբողջ ցերեկ քաղաքում շրջում էին ձնհավաք մեքենանաերը , բայց նրանցից քչեիրց Օգուտ կար Իմ կարծիքով: Համենայն դեպս Իմ տեսածը այդ Մասին է վկայում: Ասենք Օպեռայի շրջակայքում Ոստիկանության մեքենաների փոխարեն Ձնհավաքներ էին:


Մի Շատ օրիգինալ բան եմ Մտածել Վաղվա Համար , եթե Հաջողվի ներկայացնել Բոմբ ա Լինելու: Մանավանդ , որ այս քաղաքում կրեատիվ բաները քիչ են: եթե հաջողվի արձանագրել Գրառում կանեմ: Հուսանք Որ Ես Կլնեմ Առաջինը , որովհետեվ մտքումս արդեն Գրառումը Պատրաստ ա:

Այսօր նեռվայնացա նույնիսկ գրքից , որը կարդում եմ... անկապ բաներ էր ասում հերոսը , փակեցի դրեցի մի կողմ , վաղը կշարունակեմ:
Մի Գիրք էլ կա Որը պիտի Կարդամ անապայման: Գիրքը Նախնիներիցս Մեկի Մասինա , Մեծն գրող , Ազգանվեր Մարդ ՄԱԹԵՎՈՍ ԴԱՐԲԻՆՅԱՆ-ի : Որի մասին Պատմությունը կլինի այն ժամանակ երբ կկարդամ գիրքը , եթե Բլոգիս Ընթերցողների մեջ կլնեն Շամշադնեցիներ կարծում եմ Պիտի Ճանաչեն: ՄԱԴՈ-յի անվանի Հետնորդին:

Վերջում կշնորհավորեմ Lidia_Sunny-ին , China_Smiler-ին և ԼայվՋորնլ-ի մի շարք այլ Բլոգգերների Hsearch.am Որոնման Համակարգում Ընդգրկվելու Կապակցությամբ: իսկ Եթե Ձեր Բլոգը ման Գաք և արդյունքի չհասնեք , Գրանցեք Ձեր կայքը Մեր որոնման համակարգում և թող վոր այն հասանելի լինի այն հազարավոր Հայերին ովքեր այցելում են մեզ մոտ և փնտրում կատարում:

Վաղը (ամսի 7-ին) կկայանա Եվրո 2012-ի Նախընտրական փուլի վիճակահանությունը տեսնենք Թե մերոնք ում հետ կխաղան:
Կարծում եմ մերոնց համար լավագույն տարներակն է` Italy , Greece , Northern Ireland , Cyprus , Armenia , San Marino :


Մերոնց Կցանական Ամենակարևորը ասյ Փուլում` ԲԱԽՏ:

1 comment:

  1. դե իմ կարծիքը գիտես...արդեն սովորել եմ, բայց նենց վատնա դառել, մեկ էլ նայում եմ մի շաբաթ առաջվա բաներնա ցույց տալիս :(( KarishOk :D

    ReplyDelete