Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Saturday, August 8, 2009

Անհայտ կորածները...

Այս գրառումը Ես պատրաստվում եի անել դեռ 2-3 ամիս առաջ , երբ այս ամենը տեղի ունեցավ և տպավորություններս դեռ թարմ էին , սակայն հանգամանքների բերումով գրառմանը հերթ չէր հասնում : Հիմա Ես ժամանակ գտա և կպատմեմ ձեզ այս պատմությունը:


Երևի թե մարտ-ապրիլ ամիսն էր : Մի օր ուզեցա հագնեմ իմ կոշիկնեից մեկը և անակնկալի եկա երբ չգտա նրանց մնացած կոշիկների կողքին , սկսեցի մտածել , թե որտեղ կարողա դրած լինեմ, սակայն քրքրելով ամբողջ տունը արդյունքի չհասա ` թե տուփերում , թե կոշիկների համար նախատեսված այլ վայրերում նրանք չկային : 


Փորձեցի մի պահ մտածել թե ինչ կարող էր նրանց հետ պատահել… ասենք ի՞նչ կարաի անեի կոշիկներիս հետ: Երկար մտածելուց հետո եկա այն եզրակացության , որ կորցրել եմ նրանց , դուք կմտածեք թե ինչպե՞ս կարերելի է կորցնել կոշիկները: Սովորաբար կոշիկները լինում են մարդկանց հագին չէ՞: Ո՞նց կարելիա կորցնել կոշիկները երբ նրանք քո հագին են: Այ քեզ բաաաաան…


Չէ հավատացեք կարելիա , ուրեմնն ամենինչ եղել է այսպես:


Այդ ժամանակ մենք խաղում էինք ֆուտբոլային առաջնություն , Ես խաղերից մեկից հետո լինելով անչափ ուրախացած հաղթանակով  ,կամ էլ թե չե անչափ մտահոգված թե որտեղից կգտեմ գումարի մյուս մասը ,որը մնացածը չեին բերել Մոռանում եմ հանդերձարանի պահարանի ներքևի հատվածում դրված կոշիկներիս մասին , գնում եմ զբաղվելու այդ գործերով , չփոխելով խաղակոչիկներս … Իսկ այն բանի մասին որ կոշիկներս չկան հիշում եմ միայն մի քանի շաբաթ անց…


Սակայն նրանց մասին տեղեկություն չկար…


Սա Միայն վարկածներից մեկն էր, կա նաև տարբերակ որ նրանք փախել են , սակայն չեմ կարծում ,որ նրանք “Փախուստ Բանտից” հեռուստասերյալի երկրպագուներ լինեին , միգուցե նրանց պատանդ են վերցրել մրցակից ֆուտբոլիստները և նրանք մահացել են դիմանալով բազում չարչարանքների , այդպես էլ չբացելով հարազատ թիմի և տիրոջ գախտնիքները…


Օ իմ սև “Վերսաչե“ Կոշիկներ ես ձեզ չեմ մոռանա , ինչպես չեմ մոռանա Մայքլ Ջեքոսնին և Մադրդիստ Միչել Սլգադոյի 10 տարիները Մադրիդում: Բարով մնաք…


Մի Խնդրանք Ձեզ , եթե հանկարծ նրաց փողացում հանդիպեք անպայման ինձ տեղյակ պահեք…լոոոոոոոոլ

3 comments:

  1. Rob du demq es!!!!!!!!!!)))))

    ReplyDelete
  2. Ես Դեմք եմ :Դ
    բայց ես տապոռները դու մի ասա պախկվել էին...ես գրելուցս մի քանի շաբաթ հետո գթել եմ Խելոքներին :)
    Լավա գործը Ժձի Մենյաին չհասավ...

    ReplyDelete