Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Thursday, August 6, 2009

Ինտերնետի չափչփում

Այսօր փորձեցի մի շարք բաներ անել աստեղ ինտերնետում , չգիտեմ թե որքանով և ինչ ստացվեց մոտս , ինչ նոր բաներ բացահայտեցի իմ համար: Բայց մի բան պարզա ` Ինձ Կայք ա պետք...կամ էլ ևս մեկ բլոգ , ուզում եմ ավելի համակարգեմ մտքերս , ավելի շուտ այն ասելիքը որն ունեմ , թե չէ մի տեսակա այս բլոգում գրել այն ամենը ինչ կա , ինչ կարա լինի , չնայաց դեռ մտածում եմ ու դեռ ոչինչ չեմ որոշել , եսիմ , ուզում եմ միտոսակ առանձնացնեմ առօրյա կյանքը , ստեղծագործական և պրոֆեսիոնալ գործունեությունից... Չգիտեմ , ուրախ կլինեմ լսել ձեր խորհուրդը այս հարցում:

Մի բան էլ , ես ինտերնետում այնքան աղբ կա, տե ինֆորմացիաին , թե մարդկանց ա վերաբերվում խոսքս , մեկ մեկ զարմանում ես, ինչ են կորցրել ստեղ ...

No comments:

Post a Comment