Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Sunday, November 8, 2009

1 օր Դիլիջանում...


Երեկ Երբ արդեն գնում էի քնելու զանգեց Հայկոն ու ասեց , - Գնում եմ վաղը
Դիլիջան Յուրաին տենալու , կարողա հետս Գաս?
Ասեցի չգիտեմ կգամ թե չէ , անկեղծ ասած հիմա մենակ ԴիլիՁՈՐ-ն էր ինձ պակասում: Բայց Առավոտ 8-ին Հայկոն Զանգեց ու Ես Հաստատեցի Իմ գալը:
Տենց 10:20 մեր տնից դուրս եկանք ...Մեր Հետ եին Նաև Լյովը , Հարութը:
Մի Ամբողջ Օր անցկացրեցինք Դիլիջանի Հրաշք Աշնանային Բնության գրկում:
Բայց Սկսեմ Առաջին Բոցից , Մեր Համար Հասնում եինք Գաիի Պոստին երբ նկատեցինք Բեռնատար ետեվում մակադրությամբ անգլերեն "ՄԱՐԱԼ"...Բացեց...

հետո ամենինչ ընթանում էր պլանավորածին համաձայն , Յուրաին տեսանք...
հետո ասեցինք գնանք Հաղարծին... դե այնտեղ Ռեմոնտ ա ..տենց թեթևակի ման եկանք Դիլիջանով, Հետո Հետ գալուց այնքան հոգնած էի , որ բաց թողեցի նենց բան որի համար հիմա ափսոսում եմ... էս Մեր Հայկոն չգիտեմ ոնցա ու որտեղա Հարմարացնում հասցնումա 170-180 արագություն զարգացնել Սևանից Չարենցավան ճանապարհին... այ քեզ բան , ոնց կարաի Ես տենց բան բաց թողեի ու իմ համար սիրուն Անվտանգության գոտիս կապած քնած լինեի???աաաաաաաաաաաաաաաաաաաաաա....
բաաաաաաաա տենց էլ ա լինում...
հետո Տենց Գնացինք Հարութենց տուն , հետո , վերադարձանք քաղաք , ասեցինք գնանք Գու-Գո-ին զանգենք... Զանգեցինք, հանդիպեցինք Մեր Սիրած վայրում , ես Գու-Գոն ասեց միհատ գնանք Օռանժ տենանք Համարս տալիս են , գնացինք վերցրեց իրա *** -GURGEN Համարը , տեղ ի դժբախտություն ինձ պարզվեց որ իմ համարը ԳՈԼԴ ա...((( ու էտ անտերը 80000-ա , Վիվաից վերցնեմ ավելի էժան կնստի .. տենց հիմա մտածում եմ վերցնեմ 0** - ROBBIE , տեսնենք Վաղը ինչ կմտածեմ ՃՃՃՃ
հետո գնացինք Ժան Ժակ զրուցեցինք բավականին երկար , հետո էլ մեր արդեն վաղուց մոռացված Կայֆերից արեցինք մեքենաներով... ու տուն ՃՃՃ Հիմա էլ գրառում եմ անում , այ սենց բաներ..Իսկ Հիմա Նկարները`


Մարալ

Սևանի Սառը Քամիերի ներքո
Հայկոն ՃՃՃՃ

Սենց Բան չեի Տեսել
Հաղարծին




Ու Ստեղ Վենտոն Պիտի երազանք Պահի...

No comments:

Post a Comment