Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Sunday, June 19, 2016

Mixed feelings | Barcampevn16 Day 2

«Barcamp Yerevan 2016»-ն ավարտվեց: Որնքան որ առաջին օրը դեմփինգնի սպառնալիքով բոմբեց Յանդեքս Տաքսին, մի քանի անգամ շատ երկրորդ օրը բոմբեց «gg taxi»-ն: Դե բոմբեց մի քանի իմաստներով, որոնց առանձնապես չեմ ուզում անդրադառնամ, քանի որ հայկական համացանցը մի քանի օր կգմփա այդ պրեզենտացիայով, որից հետո բոլորը կմոռանան և կվերադառնան իրենց ամենօրյա խնդիրներին:
Robert Markosyan about Periscope at Barcampevn16
Փոխարենը կնշեմ, որ #BarcampYerevan16-ի երկրորդ օրը գերSMM-ային ստացվեց, ինչի համար անձամբ ես շատ ուրախ եմ: Բավական շատ հետաքրքիր պրեզենտացիաներ կաին թեմայի շուրջ ինչն իրոք ուրախացնում է:
Ես էլ իմ հերթին որոշեցի պրեզենտացիա անել «Պերիսկոպը՝ որպես մարքեթինգային գործիք»: Դե ինչ ասեմ, մինչև գիշերվա հինգը չքնելը լավ բան չի, բայց պետք էր: Պետք էր պատրաստվել ու պրեզենտացի անել, ինչը և արեցի: 

Իդեպ կարող եք այն դիտել հենց այստեղ:
Երկու օրն էլ բավական հագեցած ստացվեցին, և ուժասպառ մոտեցանք Բարքեմփ 2016-ի փակմանը: 
Արդեն իսկ անհամբեր սպասում եմ #BarcampEVN17-ին, մինչ նոր հանդիպում Բարքեմփ ընտանիք:

No comments:

Post a Comment