Բարի գալուստ Lifetime բլոգ: Սեղմիր Like կոճակը և հետևիր իմ գրառումներին:

Thursday, July 23, 2009

Dreaming of the...

Այսոր Կրկին որոշեցի Ինետում ման գալ Sunrise Avenue-ի նոր Բոնուս երգերը: Եվ կրկին սկսեցի նկարնել ման գալ Gուգլում: Ի զարմանս ինձ կային շատ նկարներ որոնք Ես չունեի , նկարներից մի քանիսը ինձ բերեցին SunAve-ի պաշտոնական կայք , որի նորություններին և թարմացումներին Ես պարբերաբար հետևում եմ:

Այդ պահին Ես հիշեցի ,որ գրանցված եմ նրանց Ֆորումում…չգիտեմ խի մտածեցի Տենասորերորդն եմ գրանցվել , մոտավոր հիշելով որ դա եղել էր անցած տարվա հուլիս կողմերը եսսկսեցի ման գալ: Որոշ ժամանակ անց վերջապես գտա ինձ և մի պահ ապշեցի Ես SunriseAvenue-ի ֆորումում Գրանցված 1500-րդ Մեմբերն եմ:

Ես փորձեցի հիշել իմ ծածկագիրը , ինչը այդքան էլ դժվար չէր: Ես թարմացրի Իմ այնտեղի էջըմ անպայման նշելով որ Հայստանը Սիրում և Սպասում է Նրանց : , մի քանի պոստ արեցի Ֆորումու

Բավական թվով նոր նկարներ ունեցա այսօր , որոնք ինչպես և ՍանԱվե-ի երգերը ինձ մեծբավականություն պատճառեցին և դեռ շատ երկար կանեն դա:



No 1500

my profile www.Sunriseave.com


Իսկ Արդեն վաղը (իսկ վաղը արդեն այսօր է) Ես պատրաստվում եմ պատվիրել իմ ընտրած 2 նկարներով Սանրայզ-ի 2 նշան : Տեսնեմ ,եթե հաջողվի , ապա սրան կհետևի Սանրայզի նշանների ավելի մեծ քանակ և ինչպես արդեն վաղուց Ես պլանավորել եի կլինեն Նաև Մադրիդի Ռեալի Մեր Ֆան ակումբի լոգոյով նշաններ: Շատ եմ ուզում այս գաղափարս իրականանա և մեծ սպասելիքներ ունեմ այս փոքրիկ մտքից:

Ցավոք այս Օրերին ազատ ժամանակս շատ քիչ է , իսկ իրադարձույունները շատ են և չեմհասցնում փոխանցեմ այդ ամենը …

Կփորձեմ մոտ օրերս ավելի հանգամանլից կերպով պատմեմ այս վերջին շաբատվաիրադարձությունների մաիսն…

Իսկ հիմա…

Որոշեցի , որ կներկայացնեմ Ձեր ուշադրությանը Սանրայզ Ավենյուի մի քանի նկարներ...

(ժամանակի առկայության պարագայում հետագայում կներկայացնեմ խմբի մասինտեղեկություններ,նորություններ , հետաքրքիք փաստեր...կանդրադառնամ նաև երգերին ևհոլովակներին որոնք Ես ՇԱԱԱԱԱԱՏ եմ ՍԻՐՈՒՄ):


No comments:

Post a Comment